Оригиналните предавания и промените в приложението за Android помогнаха на Snap да привлече потребители в Snapchat за първи път от три тримесечия. Благодарение на това компанията успя да надмине очакванията на анализаторите, но това изглежда не беше достатъчно, за да насърчи ръста в цената на акциите ѝ, предава Ройтерс.
Snap обяви, че броят на дневно активните потребители е нараснал до 190 млн. през първото тримесечие от 186 млн. през предходния отчетен период, но остават под 191 млн., които обяви година по-рано.
Данните, които са внимателно наблюдавани от инвеститори и рекламодатели, изпревариха средната прогноза за 187,2 млн. потребители дневно според данни на Refinitiv.
Част от директорите на компанията напуснаха постовете си в края на миналата година, след доста оспорвания редизайн на Snapchat, а сега всяка добра новина е добре дошъл знак за потенциалното свиване на броя загубени потребители.
Главният изпълнителен директор Евън Шпигел работи по това да преобърне бизнеса на компанията. Същевременно Snap успя да избегне проблеми с опазването на личните данни и други скандали, каквито видяхме при по-големия ѝ конкурент Facebook.
"Виждаме много възможности да увеличим нашите инвестиции и ще продължим да насочваме бизнеса си към дългосрочен растеж“, коментира Шпигел по време на обявяването на финансовите резултати.
Общите приходи на Snap са скочили с близо 40 на сто на годишна база, след като компанията успя да генерира повече приходи от реклама.
Но Snap не даде подробности за прогнозата си за бъдещия растеж на броя потребители.
Книжата на компанията, които повишиха стойността си с 12 на сто веднага след обявяването на резултатите, след това се върнаха до предходната си цена и се търгуваха по 12,26 долара за акция по време на следборсовата търговия. От началото на годината цената им е скочила повече от два пъти.
Приходите на Snap, които тя печели от реклама в приложението, са нараснали до 320,4 млн. долара и са над очакваните от Wall Street 306,6 млн. долара. Ръстът се дължи на новите рекламни формати, като рекламите, които не могат да бъдат прескачани и се показват при оригиналното съдържание на платформата в страницата Discover.
Средните приходи от потребител са скочили с 39 на сто до 1,68 долара през тримесечието спрямо година по-рано. Нетната загуба на фирмата се е свила до 310,4 млн. долара, или 23 цента на акция, от 385,8 млн. дорала, или 30 цента на акция.
Като се изключат някои еднократни ефекти, компанията е загубила 10 цента на акция през тримесечието. Анализаторите прогнозираха 12 цена на акция.
За второто тримесечие Snap очаква между 335 и 360 млн. долара приходи, докато средната прогноза на анализаторите е за 348,5 млн. долара по данни на Refinitiv.


Вижте кои са най-устойчивите на ръжда коли на старо
Спипаха поредния варненец с дрога
Арестуваха варненец, системно отказвал тестове за дрога на пътя
1500 души дойдоха на погребение.... на 12-годишен миниван
Градската елха във Варна грейна с тържествен концерт (СНИМКИ)
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Джеймс Камерън все още е лудо влюбен в звездата си от „Титаник“ Сузи Еймис
Кейт Уинслет дойде с красив млад кавалер на червения килим
Бърнаут или липса на витамини?
Големият проблем на 2025 година е увеличеният капитал на Българската банка за развитие
Тимчо Муцунски: ЕС има желание да помогне за развитието на диалог, насочен към намиране на решение с България