IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Мъск се опитва да върне рекламодателите в X

За целта той назначи нов лидер на отдела за безопасност на социалната мрежа

15:39 | 03.04.24 г.
Снимка: Krisztian Bocsi/Bloomberg
Снимка: Krisztian Bocsi/Bloomberg

Социалната мрежа X на Илон Мъск назначи нов ръководител на отдела си за безопасност. Това се случва в момент, в който компанията се опитва да възстанови отношенията си с рекламодателите, пише Wall Street Journal.

Кайли Макробъртс, настояща служителка на X, която е работила по сигурността на платформата и поставянето на стикери за чувствително съдържание като насилие или голота, е новият ръководител на безопасността. Тя ще съблюдава екипа, отговорен за поддържането на политиките на X и разработването на нови функции.

Освен това компанията заяви, че е наела Йейл Коен, който преди това беше изпълнителен вицепрезидент на агенцията за купуване на реклами Publicis Media, за ръководител на безопасността на марката и решенията за рекламодателите. В Publicis той помогна на големи компании да държат рекламите си далеч от неподходящо съдържание, като расистки видеа или такива с насилие, в дигитални платформи.

Промените, които Мъск направи в X, откакто я придоби през 2022 г., накара редица големи рекламодатели да се оттеглят от платформата. Той разхлаби правилата за съдържанието и намали работните места за модератори. Мъск, един от най-влиятелните потребители на X, често публикува противоречиви туитове и напада брандовете, които се отказаха от реклама в социалната мрежа.

В края на миналата година Мъск заяви, че антисемитска публикация е „реалната истина“. По-късно каза, че не е имал предвид нищо антисемитско. Компании, включително Walt Disney, спряха рекламите си в X.

През миналата година платформата загуби редица директори, занимаващи се със сигурността, включително Ей Джей Браун и Ела Ъруин, бивш директор на доверието и сигурността. Йоел Рот, бивш ръководител на същото звено, напусна през 2022 г., малко след като Мъск придоби компанията. Той заяви, че смята, че новото ръководство не слуша насоките на екипа му.

По-късно той заяви, че е бил тормозен онлайн и обвини компанията, че не спазва правилата си. Той каза, че Мъск е човекът, който „подклажда огъня“.

Бившият изпълнителен директор на NBCUniversal Линда Якарино, която стана главен изпълнителен директор на X през 2023 г., също работи, за да гарантира на марките, че могат да се доверят на X. Някои от усилията за успокояване на рекламодателите се провалиха. Мъск отмени ново шоу с Дон Лемън, след като бившият водещ на CNN го интервюира.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 15:35 | 03.04.24 г.
Специални проекти виж още
Още от Социални мрежи виж още

Коментари

Финанси виж още