Meta Platforms ще отвори своята социална мрежа Threads за почти всички рекламодатели по света, създавайки нов източник на приходи за компанията, като предоставя на марките достъп до потребителите в 30 пазара, включително САЩ, пише Bloomberg.
Threads, която Meta пусна в средата на 2023 г., е клонинг на X (преди Twitter) на Илон Мъск. През януари услугата за първи път започна да показва реклами на малък брой брандове като част от пилотна програма, ограничена до САЩ и Япония. По това време Адам Мосери, който ръководи Instagram и Threads, описа усилието като тест, преди компанията да разшири предлагането.
Threads има повече от 320 млн. активни потребители месечно и добавя по над 1 млн. регистрации дневно, обяви главният изпълнителен директор на Meta Марк Зукърбърг в публикация във Facebook в края на януари.
Threads спечели от липсата на реклами и близките си връзки с Instagram. Потребителите на фокусираното върху снимките приложение Instagram редовно получават публикации от Threads като предложения в техния списък с новини и могат да влязат в приложението Threads със своите идентификационни данни от Instagram.
Експанзията се случва точно преди обявяването на отчета на Meta за първото тримесечие, насрочено за 30 април. Wall Street ще следи отблизо представянето на рекламния бизнес на компанията на фона на пазарната нестабилност, предизвикана от митата на президента Доналд Тръмп, които нарушиха световната търговия и изпратиха технологичните акции надолу.
Meta, компанията майка на Instagram, Facebook и WhatsApp, генерира повече от 98% от приходите си от реклами, показвани в нейните приложения.