Нарастващият брой леки автомобили в България е все по-видим по засилващия се трафик в големите градове на страната. Статистиката също го потвърждава – от 2,7 милиона през 2011-та година до 3,5 милиона през 2019-та година. Въпреки това, таксиметровите превози продължават да бъдат все така популярни сред българите. Причината е, че те идват с редица предимства – лесен достъп, бърз превоз, поносима цена и липса на проблемите, свързани с използването на личен автомобил като недостиг на паркоместа, заплащане на такси от тип „Синя зона“ и други.
И все пак, таксиметровите услуги също претърпяват своята трансформация. Автоматизирането им с мобилни приложения за повикване и интегрирано плащане, както и навлизането на споделените превози определено повишиха очакванията от таксиметровата индустрия в посока повече удобство и иновации. А приемането на картови плащания със сигурност е едно от тях.
Неприятно е да попаднеш в задръстване и да се окаже, че не разполагаш с достатъчно пари в брой, за да платиш на таксиметровия шофьор.
За щастие решението на този проблем е вече в действие, тук и сега.
Благодарение на бурното развитие на платежните услуги в последните години, българската финтех компания myPOS (МАЙПОС) успешно модернизира таксиметровия бранш като оборудва автомобилите с ПОС терминали за приемане на картови плащания. С над 5 години опит в платежните услуги и повече от 80 000 клиента в 30 европейски държави, myPOS вече успешно популяризира разплащанията с карта и в България. Компанията предлага всичко необходимо на клиентите си да започнат да приемат картови плащания – ПОС терминали с различна функционалност на достъпни цени, безплатна индивидуална сметка, по която СРЕДСТВАТА ОТ ПРИЕТИТЕ ПЛАЩАНИЯ ПОСТЪПВАТ НЕЗАБАВНО (за разлика от ПОС терминал услугата, предоставяна от традиционните банки), безплатна бизнес дебитна карта Mastercard, с която клиентите на myPOS имат веднага достъп до парите си, ниски такси за всяка трансакция и не на последно място – всичко това без месечни и годишни такси за обслужване.
Допълнителните функционалности на myPOS терминалите, като Приемане на бакшиш и режим Мултиоператор, правят myPOS отлично решение за таксиметровия бранш в България. С първата използването на ПОС терминал не спира шофьорите продължават да получават бакшиш за добро обслужване, а с втората – един терминал може да се използва от различни шофьори и те да получават индивидуални отчети за направени обороти и получени бакшиши.
През последните години myPOS създаде партньорства с няколко големи таксиметрови компании в страната – Yellow Taxi – София, Taxi 1 – Пловдив и Hippo Taxi – Варна.
В тази посока бяха реализирани и няколко кампании, насочени към клиентите на жълтите коли, даващи възможност на клиентите не само да платят бързо и лесно с карта, но и да спечелят награди. Резултатите от кампаниите са повече от окуражителни – таксиметровите фирми се радват на все повече клиенти, които са не само доволни да платят с карта, но вече и изискват наличието на тази услуга. Пресен пример е текущата кампания на myPOS и Hippo Taxi във Варна, в която клиентите могат да спечелят гифт карти и ваучери за безплатно пътуване, когато избират да плащат с карта.
Тенденцията е ясна – картовите плащания ще се настаняват все по-стабилно и в таксиметровия бизнес. Така че следващият път, когато ползвате такси, попитайте дали може да платите с карта и се насладете на удобството и свободата, която безкешовите плащания дават.


Бръшлянът масово убива дървета във варненските паркове
Мъск зове: Европейският съюз да бъде премахнат!
Благомир Коцев даде първо интервю след ареста (ВИДЕО)
Евакуираха с вертолет трима от бедстващите моряци край Ахтопол
Кубратската „Коледна топлина“ организира детско парти в клиника във Варна
Бъдещето на AI звучи като ехо от миналото на железниците в Дивия Запад
Три години и 1 млн. долара приходи по-късно българската Team-GPT вече е Juma
Джей Ло се завръща в бившия СССР, след като Путин прогони звездите от Москва
Не можем да очакваме автоматични позитивни ефекти от еврозоната без усилия
Настоящият модел на поддържане на дефицити и дългове е към своя край
Ландо Норис е новият шампион във Формула 1
Кризата във VW зачеркна два основни модела
Десетте ветерана на европейските пазари
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Kia показа дизайна на бъдещето си
Знаци, че той не ви харесва
Според първите екзитполове Чиприан Чуку ще е кмет на Букурещ
4 типа мъже, на които не може да вярвате