Новото поколение умни очила на Meta Platforms и EssilorLuxottica са продали повече бройки за няколко месеца, отколкото старият модел успя за две години, заяви главният изпълнителен директор на EssilorLuxotica, цитиран от Ройтерс.
Очилата на Ray-Ban и Meta бяха пуснати на пазара през миналия октомври, като позволяват на потребителите да стриймват на живо от очилата към своите последователи във Facebook и Instagram. Умните очила имат вграден Meta AI, със способност да дават информация за елемента, който потребителят гледа.
Първата версия на очилата обаче не успя да привлече много потребители.
Изпълнителният директор на EssilorLuxottica Франческо Милери каза, че първото поколение умни очила, наречени Ray-Ban Stories, е проправило пътя за успеха на новото поколение.
„Днес очакванията на хората са по-ясни... оттук и успехът на второто поколение“, коментира Милери в кулоарите на събитие в Милано.
Функцията с изкуствен интелект на устройството работи само в САЩ, а на този етап не е допусната в Европа.
„В Европа чакаме решението за новия Закон за изкуствения интелект, което се надяваме да е скоро“, допълва лидерът.
Главният изпълнителен директор на EssilorLuxottica посочва още, че Meta е „ключов партньор“ на компанията и че брандовете на неговата група могат да бъдат „културен посредник, който да отведе технологията до хората“.


19-годишен шофьор кара с 300 км/ч в София (ВИДЕО)
Призът „Спортист на Варна“ ще бъде връчен на 16 декември
Никола Цолов стартира от първа редица в Абу Даби
Тъжна вест! Почина поетесата Ружа Велчева
Българската икономика нараства стабилно през третото тримесечие на 2025 г.
Природните бедствия са довели до силен ръст на имуществените застраховки у нас
ЕС търси Меркосур, за да се конкурира със САЩ и Китай, но предлага малко
Турската лира остава стабилна, а икономисти очакват ново понижение на лихвите
Юанът става все по-използван при паричните преводи
Уникална Toyota Mega Cruiser от 1996 година отива на търг
Tesla намали цената на Model 3 в Европа
Рембранд, Вермеер или Ван Гог – изберете сами
Audi готви още една изненада
Политик предложи премахване на червения светофар и знаците на пътя
Протестите разклащат управлението, но не и твърдите електорати на ГЕРБ и ДПС
Джигитът, карал с 300 км/ч на Околовръстното, е открит в чужбина
ГЕРБ внесе предложението за закриване на комисията "Сорос" в парламента
След Пеевски и Коцев: Максим Генчев проси пари за "Карадажата" и от Мирчев
Два месеца преди игрите: Олимпийският огън беше запален в Рим
преди 1 година https://digitalhub.bg/ отговор Сигнализирай за неуместен коментар