От 20 юни строителната фирма, която прави ремонта на бул. „Цар Освободител” в София, отново ще пренарежда жълтите павета. След предишното пренареждане се образуваха големи фуги. От фирмата обясниха, че фугите се образуват заради спирачния път на автомобилите, които минават върху тях.
Според главния архитект на София Здравко Здравков се мисли за технология, която да не позволи на паветата да се местят, когато колите спират върху тях.
Групата експерти, която е разработила метода, включва специалисти от Министерството на културата и Университета по архитектура, строителство и геодезия, уточниха от Столична община.
Investor.bg припомня, че Европейската прокуратура започва разследване за ремонта в центъра на столицата през есента на 2022 г., след като се самосезира след множество сигнали за некачествения ремонт. При проверката бяха иззети договори, сключени между Столичната община и две търговски дружества, за които бяха проведени обществени поръчки.


Осем пострадали при тежка катастрофа край Абланица
Борисов: Помолих Теменужка Петкова да махне от бюджета това, което искаха бизнесът и синдикатите
Желязков: Тази година България има два пъти по-висок икономически растеж от средния за Европа
Защитата на Благомир Коцев оспорва размера на паричната гаранция от 200 000 лв.
Днес във Варна ще бъдат връчени наградите "Доброволец на годината"
Признаването на руската окупация ще отключи вълни от насилие далеч отвъд Украйна
Петролът поскъпва за 2-ри ден поред воден от перспективите за излишък на пазара
AI асистентите компенсират разликата между физическо и онлайн пазаруване
Луксозните марки и автомобилите помрачават прогнозите за Франция и Германия
Коалицията на Мерц е на ръба при решаващо гласуване за пенсионната реформа
Lexus LFA се завърна като... електромобил
Нова технология на Mercedes прави задните спирачки безсмислени
REST - една малко известна екстра в стари Audi-та и VW-та
Най-готините коли на шампиони във Формула 1
Новата суперкола на Toyota – V8 с 640 к.с. и алуминиево шаси
АПС с очакване вотът на недоверие да е успешен
Украйна потвърди: Неизвестни дронове са преследвали самолета на Зеленски
Ванс: САЩ се надява на "добри новини“ за уреждането на конфликта в Украйна
За първи път: Бебе бенгалски тигър се роди в зоопарка в Стара Загора
Борисов тества Пеевски, иска закриване на комисията “Сорос”
преди 2 години Нов метод? Защо не опитат по стария, по който бяха ги наредили едни други българи преди 120 години? Само комунистите колко танкове и друго желязо по тях прекараха на паради, без да се разместят. Имаше счупени, но не разместени. Няма да броим коли и камиони, които в свободното от паради време са пърпорели денонощно и с десетилетия по тях в онези тъмни години. Брех да еебаа тез днешни мощни спирачки, да еебааа. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 2 години До: 0pk Това е някаква шега - да имаме нещо уникално и да го бастисаме. Идат избори и трябват пари от чекмеджето ако не се правят нови ремонти. Защо същата фирма която се упражняваше предния път не хване да ги пренареди по новия метод за своя сметка или пък да плати на друга по-добра фирма да направи това, което тя не съумя?! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 2 години Абе ударете 4 пръста хасфалт отгоре, пръснете жълта боя и не се занимайте с глупости! :] отговор Сигнализирай за неуместен коментар