Онлайн лотарийната компания „Глобал Гейминг Солюшънс“ АД е разработила мобилно приложение, променила е технологичната си платформа, разработила е собствена технология за лотарийна сфера в реално време и е стартирала масирана рекламна кампания на българския пазар, съобщават от компанията чрез Българската фондова борса (БФБ).
Клиентският интерфейс на платформата на компанията вече е базиран на React, за да се повиши скоростта и ефективността на закупуване и залагане от потребителите, посочват от дружеството.
Този проект вече е изпълнен и интегриран в реална среда.
Мобилното приложение е готово и в момента се тества за одобрение и интеграция в реална среда.
Що се отнася до лотарийната сфера, компанията е приложила собствена 3D технология, свързана с платформен генератор на случайни числа, визуализираща всяко изтеглено число от тегленето на тиража. 3D сферата имитира участие в реално време в лотарийна зала.
Проектът е изпълнен и интегриран в мобилна версия за всички устройства.
Разработен е и продукт Real Time Self Service Terminal с дигитална сфера в реално време. С тази технология компанията осигурява директно участие през физически терминали в реално време, с активни потребителски технологии за лицево разпознаване, ID reader, Cash and Card deposits. Продуктът обаче е предназначен за външни пазари.
За българският пазар е стартирана масирана маркетингова кампания. Сключен е ексклузивен договор с актьора Ненчо Балабанов, който е лицето на бранда на дружеството. Договорени са маркетингови кампании, събития на живо с потребители, права по нови музикални изпълнения и звукови материали.
Сключен е и договор с Viber Bulgaria за директен маркетинг с чат и реклами. Започнала е и кампания с билбордове в магазини от веригите Billa и Kaufland. Реклами ще има на 618 билборда в в общо 23 града в България.
Стартирана е кампания и в Meta и Google, както и в 20 допълнителни електронни медийни партньори.
„Глобал Гейминг Солюшънс“ се листна на пазар beam на Българската фондова борса (БФБ) в края на 2024 г., като набра малко над 1,3 млн. лева от инвеститорите.
„Глобал Гейминг Солюшънс“ е втората компания от хазартния сектор, която се листва на БФБ, след „Телематик Интерактив България“ АД. Дружеството дебютира на борсата през 2022 г., но на основен пазар, като набра 16 млн. лева.
„Глобал Гейминг Солюшънс“ е първият и засега единствен оператор за онлайн лотарийни игри с лиценз за 10 години за българския пазар, оценен на 500 млн. лева годишно. Компанията е регистрирана през 2022 г. и се управлява от Владимир Джиджишев, Стефан Котоков и Борис Вардев.


Вижте кои са най-устойчивите на ръжда коли на старо
Спипаха поредния варненец с дрога
Арестуваха варненец, системно отказвал тестове за дрога на пътя
1500 души дойдоха на погребение.... на 12-годишен миниван
Градската елха във Варна грейна с тържествен концерт (СНИМКИ)
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Дакота Джонсън, Нина Добрев и Ана де Армас демонстрираха супер фигури в чернo
Как да преодолеем усещането, че не сме достатъчно добри?
Джеймс Камерън все още е лудо влюбен в звездата си от „Титаник“ Сузи Еймис
Кейт Уинслет дойде с красив млад кавалер на червения килим
Бърнаут или липса на витамини?