IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Новите тактики на туристическите приложения: плащат на потребителите за ангажираност

Все повече услуги тестват начини да задържат вниманието на потребителите, опитвайки се да разширят бизнеса си

19:06 | 09.10.22 г.
Снимка: Pixabay
Снимка: Pixabay

Други, които все още са в етап на тестване, са още по-игровизирани. Една от тях позволява на хората да печелят Carrot Cash за изпълнение на задачи като добавяне на информация за акаунта. Други включват миниигри, подобни на играта за поливане на дървета на Pinduoduo.

Потребителите на Hopper печелят и награди за резервиране на пътувания през приложението. Carrot Cash в момента не може да се комбинира с други отстъпки като ваучери и бързи оферти, казва говорител на компанията, и има валидност от шест месеца.

Ранните данни показват, че игрите и наградите работят, карайки хората да влизат по-често в приложението на Hopper, коментира Лалонд.

Когато планира пътуване, човек може да отвори Hopper веднъж седмично, казва той. В противен случай той се ангажира с приложението много по-рядко. Но броят на отварянията на Hopper е пет до 10 пъти по-високо сред хората, които използват новите игри и функции, допълва Лалонд.

„Ако ви дам забавна причина да пускате [приложението] всеки ден, ще го отваряте всеки ден“, посочва той. „А вие нямате причина да влизате в туристическо приложение всеки ден“.

Други туристически компании тестват подобни функции. Базираната в Индия Oyo пусна игри в мобилното си приложение по-рано тази година. IHG Hotels and Resorts сключи партньорство с мобилната гейминг платформа Playstudios. Членовете на програмата за лоялност на IHG могат да печелят точки като играят мобилни игри, а след това да ползват тези точки за отстъпки за нощувки в хотелите на компанията.

Джоната Барски, доцент по мениджмънт в Университета на Сан Франциско, твърди, че по-голямата аудитория на социалните казина – приложения или уебсайтове, които предлагат подобни на казино игри, но не включват залагане на пари – предполага, че тези функции могат да се окажат привлекателни. Социалните казина имат около 80 млн. активни потребители дневно в световен мащаб, казва той. Популярни примери са Big Fish Casino и Slotomania.

Чиазам Мбелу, 29-годишна жена от Лос Анджелис, твърди, че харесва приложението на Hopper, защото е лесно за използване и ѝ позволява да следи цените на полетите. Тя е използвала Carrot Cash, за да спестява пари за билети преди, което според нея е доста лесно. Но начинът, по който приложението показва Carrot Cash и ваучери, е объркващ, споделя Мбелу.

Carrot Cash Се съхранява в портфейл, в който попадат и ваучери и оферти, които могат да се ползват само за определени покупки, като например хотели и коли под наем. Портфейлът на приложението прави разлика между тези две категории, когато го отвориш, макар че дава и обща сума. На моменти Мбелу е имала чувството, че разполага с повече Carrot Cash, отколкото всъщност е имала. (Говорителката на Hopper казва, че това е възможно, защото Мбелу е объркала сумите).

Въпреки че Мбелу не е от тестващите бета версиите на най-новите функции на Hopper, тя казва, че би им дала шанс. „Самолетните билети стават твърде скъпи в днешно време, че всякакъв вид отстъпка е наистина ценна“, коментира тя.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 19:06 | 09.10.22 г.
Специални проекти виж още
Още от Lifestyle виж още

Коментари

Финанси виж още