IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Хорорът "Монахинята 2" потопи в мрак боксофис класацията в САЩ

Продължението на филма на ужасите събра близо 33 млн. долара при премиерата си

10:02 | 11.09.23 г.
Автор - снимка
Редактор
Снимка: Warner Bros.
Снимка: Warner Bros.

Подобно на много други хоръри в миналото лошите оценки не подплашиха публиката да си купи билети за „Монахинята 2“. Продължението на хита от 2018 г., продукция на Warner Bros., се изкачи до върха на боксофис класацията в Северна Америка в първия си уикенд на екран, събирайки 32,6 млн. долара според студийни оценки.

Режисираното от Майкъл Грейвс продължение с участието на Сторм Рейд и Таиса Фармига не успя да задмине дебюта на първата лента (53,8 млн. долара), но все пак стартът му е добър, пише Associated Press. Филмите „Монахинята“ са част от т.нар. вселената на Заклинанието, в която вече има 9 филма и общо 2,1 млрд. долара приходи от боксофиса. Продължението се представи добре и на международно ниво, събирайки 52,7 млн. долара от 69 пазара.

„Да имаш вселена на ужасите е наистина нещо мощно по отношение на потенциала за генериране на приходи“, коментира Пол Дергарабедиан, старши медиен анализатор за Comscore. „Залогът, който Warners направиха, е страхоте, тъй като изживяването от гледане на филми на ужасите никога не отминава“, допълни той.

Има още много хоръри в календара до есента, включително „Смърт във Венеция“, който излиза следващата седмица, „Убийствен пъзел X“ на 29 септември и „Екзорсистът: Вярващият“ на 6 октомври.

„Монахинята 2“ измести „Закринилкът 2“ с Дензъл Уошингтън, който остана на второ място през уикенда. Филмът събра 12,1 млн. долара през почивните дни, с което на местно ниво общата сума достига 61,9 млн. долара с още 107,7 млн. долара на международно ниво.

Третото място отиде за друг нов филм – третата серия от „Моята голяма гръцка сватба“, която излиза 21 години след първата лента. Филмът генерира 10 млн. долара през уикенда си.

„Барби“, който излезе по услуги тип „видео по поискване“ във вторник, слезе до пето място след 8 триумфални седмици, събирайки 5,9 млн. долара. Общо от премиерата си филмът е генерирал 620,5 млн. долара в Северна Америка.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 10:02 | 11.09.23 г.
Специални проекти виж още
Още от Изкуство и култура виж още

Коментари

Финанси виж още