IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore

Акциите на Lululemon поскъпват след обявено сътрудничество с Националната футболна лига

Със стъпката компанията търси нови пътища за растеж

17:03 | 27.10.25 г.
Автор - снимка
Редактор
Снимка: Bloomberg
Снимка: Bloomberg

Lululemon Athletica сключи споразумение с Националната футболна лига (NFL) и спортния търговец Fanatics за разработване на линия облекла за фенове на спорта, докато търговецът на облекла за йога търси нови пътища за растеж, съобщава Bloomberg.

Новата колекция на Lululemon, която ще бъде обявена в понеделник, е първото сътрудничество на компанията с лигата. Линията включва дрехи за всички 32 отбора от NFL и ще се продава в магазините на NFL и Fanatics, както и в магазините на отборите от 28 октомври.

Стоките ще включват суичъри с качулка и други основни продукти от ключовите линии облекла и аксесоари на Lululemon.

Акциите на компанията поскъпват с 3,9% след началото на редовната търговия. Цената на акциите бе спаднала с 53% през тази година до затварянето на пазара в петък.

Lululemon навлиза силно в конкурентни спортове през последната година в опит да излезе от рамките на йогата и да намери нови клиенти. Компанията търси отговори, за да спечели купувачите, ориентирани към стойността, и да се справи с по-високите разходи, предизвикани от по-строгите търговски политики в САЩ.

Миналата година търговецът на дребно от Ванкувър сключи споразумение с Националната хокейна лига за стартиране на продажба на облекла за хокейни фенове.

„Виждаме реална възможност да срещнем нови клиенти и да разширим дейността си“, заяви Селесте Бургойн, президент на Lululemon за Америка и глобална иновация за клиенти.

Lululemon също така подписа договори с редица спортисти, като добави шампиона от Формула 1 Люис Хамилтън, тенис звездата Франсис Тиафо и голф играча Макс Хома. За NFL линията рекламите на Lululemon ще включват футболната легенда Джо Монтана.

Междувременно NFL търси повече сътрудничества, опитвайки се да привлече повече фенове, каза Райън Самуелсън, вицепрезидент по потребителски продукти в NFL.

„За много от нашите фенове лицензираните продукти са най-осезаемият начин, по който те взаимодействат с нас“, каза Самуелсън.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 17:03 | 27.10.25 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини
Още от Мода виж още

Коментари

Финанси виж още