Политики на парче
Със сигурност подходът на САЩ за укрепване на отделни индустрии са далеч от цялостния подход на конкурента Китай. Американските политики продължават да са повече на парче – насочени към финансиране, което лесно може да отпадне при бъдеща администрация – и възпрепятствани от очакванията на инвеститорите. Обичайно инвеститорите в САЩ изискват по-висока възвръщаемост на инвестициите, отколкото техните колеги в други части на света, ограничавайки доколко дори щедрите държави субсидии могат да влияят на решенията за нови заводи.
През май администрацията на Байдън обяви инициатива с пет големи производителя, включително Honeywell International и Raytheon Technologies, за насърчаване използването на тази технология сред по-малките и средни доставчици на въпросните компании. Програмата, наречена Additive Manufacturing Forward, е доброволна и включва ангажимент от големите компании да помогнат за обучението на работниците във фирмите поддоставчици за използване на новата технология.
Адитивното производство, както се нарича, отговаря на обещанието на администрацията да насърчава „зелените“ индустрии, тъй като технологията може да намали разходите за материали с 90% и да намали наполовина потреблението на енергия.
Но това си остава сравнително малък сегмент. Адитивното производство някога се смяташе за твърде бавно, скъпо или непрецизно за пълноценна работа във фабриките. Но с развитието на технологията все повече компании започнаха да я използват за производство на готови части. General Electric например използва 3D принтери, за да прави горивни дюзи, които влизат в двигателите на самолетите Airbus и Boeing.
Пазарът на 3D принтиране в Северна Америка е оценяван на 3,1 млрд. долара, като се очаква да расте с по близо 20% годишно до края на това десетилетие, сочи проучване на компанията за пазарни проучвания Grand View Research.
VulcanForms е уникална сред компаниите за 3D принтиране с това, че изгражда свои собствени машини, които няма да продава на други производители, и ги използва, за да прави части за своите клиенти.
„Производството на компоненти е много по-добър бизнес от продажбата на машини“, коментира Харт. Той допълва, че чрез аутсорсинг на производството към VulcanForms клиентът получава предимствата на 3D принтирането, без да се налага да инвестира в нова технология и да наема хора, които да знаят как да работят с непознатите машини.
Компанията расте бързо, като планира да удвои броя на 3D принтиращите машини в завода си в Девънс, Масачузетс, до края на тази година.


Оперираха Здравко от "Ритон"
Изтеглиха жребия за световното по футбол през 2026 г. Вижте всички групи
Спасители във Варна извадиха немска овчарка от 25-метров кладенец
Проблемите с водата в Аврен продължават
През 2024 г. България e сред най-засегнатите държави в ЕС от горски пожари
Защо противоборството между Китай и Япония расте
Какво представлява T-Dome системата на Тайван и може ли да парира китайски атаки
Биткойн към $50 000 и злато към $5 000? Ще се върнем ли към нормалното в 2026 г.
Как Украйна да получи замразените милиарди на Русия
Netflix купува Warner Bros. за $72 млрд. в брой и акции
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Бизнесмен организира погребение за късметлийската си кола
Уникална Toyota Mega Cruiser от 1996 година отива на търг
Tesla намали цената на Model 3 в Европа
Рембранд, Вермеер или Ван Гог – изберете сами
Политическите кампании вече и в TikTok, манипулациите там са лесни
Индийска анимация: Путин и Моди се возят на мотор и крадат шапката на Тръмп ВИДЕО
Как да общуваме ефективно с партньора?
Провежда се спасителна операция край Ахтопол заради кораба Kairos
Новата реалност: Битка на дронове за небето над Украйна