IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore

ЕС: Meta ще предлага избор за персонализираните реклами във Facebook и Instagram

Технологичният гигант ще представи новите опции на потребителите в блока през януари

15:42 | 08.12.25 г.
Снимка: Bloomberg L.P.
Снимка: Bloomberg L.P.

Meta се е ангажирала да даде избор на потребителите на Facebook и Instagram в Европейския съюз (ЕС) по отношение на персонализираните реклами в съответствие със Закона за цифровите пазари (DMA) на блока. Това се посочва в изявление на Европейската комисия (ЕК), цитирано от Ройтерс.

„Meta ще даде на потребителите реален избор между това да дадат съгласие да споделят всички свои данни и да виждат напълно персонализирана реклама и възможността да споделят по-малко лични данни в замяна на по-ограничено персонализирано рекламно изживяване“, се казва в него.

Технологичният гигант ще представи новите опции на потребителите в ЕС през януари.

Европейската комисия предупреди Meta през юни за възможни ежедневни глоби, след като американската компания заяви, че ще направи само ограничени промени в модела си „плащаш или даваш съгласие“, за да се съобрази със Закона за цифровите пазари на ЕС.

Компанията майка на Facebook вече беше глобена с 200 млн. евро през април, след като антимонополният орган на ЕС заяви, че моделът е нарушавал DMA от въвеждането му през ноември 2023 г. до ноември 2024 г.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 15:43 | 08.12.25 г.
Най-четени новини
Още от Новини и анализи виж още

Коментари

Финанси виж още