A1 България ще компенсира потребителите си заради днешните смущения в мрежата си, съобщават от компанията, без да посочват причината за проблемите.
„В знак на извинение за временните затруднения с 2G и 3G мрежата на 29 април компанията ще предостави неограничени възможности за комуникация - минути, мегабайти и скорост, на всички свои клиенти на мобилни услуги“, посочва телекомът.
Оттам уточняват, че компенсацията ще важи през целия месец май и ще може да се заяви през мобилното приложение „Моят А1“. Компенсацията ще важи за всички клиенти на оператора, независимо дали са наблюдавали смущения във възможностите за извършване на обаждания през проблемния период.
„По време на временните смущения абонатите на компанията, които използват VoLTE и VoWIFI, можеха да продължат да провеждат разговори безпроблемно. Затова А1 препоръчва на клиентите редовно да проверяват настройките на своите мобилни устройства и по възможност да активират тези функционалности“, посочват от компанията.
По-рано днес в социалните мрежи се появи информация и за потенциални проблеми с мрежата на Yettel у нас. От пиар агенцията на Yettel България заявиха за Investor.bg, че проблеми с мрежата на оператора днес не са установени.
„Не са регистрирани проблеми с мрежата на Yettel и клиентите могат да провеждат разговори, изпращат SMS-и и ползват мобилен интернет без затруднения“, гласи съобщението.
На 25 април Vivacom също претърпя срив в мрежата, който доведе до ограничения във входящите и изходящите обаждания, както и проблеми с мобилния интернет при повечето потребители. По-късно компанията заяви, че сривът е причинен от софтуерна актуализация на доставчик. Investor.bg изпрати запитване до Vivacom дали ще компенсира по някакъв начин клиентите си за създаденото неудобство, което продължи няколко часа, но не получи отговор от оператора.