Азиатските корабни компании не могат да оцелеят сами и това ги кара да се сливат.
„Консолидация наблюдаваме в японската, китайската и корейската транспортна индустрия, коментира Кюнгхий Парк от Bloomberg News.
Тя посочи, че дори големият пазарен дял не помага особено много, като сред най-големите пет в корабния бизнес неизменно са европейските транспортни компании.
Парк е на мнение, че играчите на пазара осъзнават, че понякога е добре да работиш в много конкурентна среда.
„На пазара съществува мнението, че с по-малко играчи опитите за дъмпинг в цените на някои компании ще престанат и ценовите равнища ще се възстановят. Това изпраща положителен сигнал към индустрията и се очаква тя да стане много по-рентабилна и да намали загубите си. Единственият реален проблем е със свръхкапацитета и той няма да бъде решен скоро. Остава да видим колко дисциплинирани ще бъдат транспортните компании в бъдеще“, каза Кюнгхий Парк.


Трима мъже от Попово са загиналите при зверската катастрофа край Търговище
Няма опасност за околната среда заради авариралият танкер край Ахтопол
Никола Цолов спечели първия си подиум във Формула 2
Меси донесе победата на Локо (Сф) над Ботев (Пд) в драматичен мач с пет гола
Задействаха BG-ALERT в Бургаско, две реки преляха
ChatGPT спечели правото си да се саморегулира. Това може да се развие зле
Германия ускорява мерките срещу дронове - зачестяват инцидентите на летищата
Биткойн опциите показват, че трейдърите се подготвят за крипто зима
Факторингът е трамплин за малкия бизнес при въвеждането на еврото
SpaceX ще предложи акции на вътрешни лица при рекордна оценка
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Новото AUDI E7X изобщо не прилича на... Audi
Мercedes реши близкото бъдеще на G-Class
Защо туристи посещават места на зверства?
Община Царево задейства системата BG Alert
Идеи за коледни подаръци под 50 лева
Зеленски: Русия падна ниско, атакува цивилни обекти в деня на Свети Николай
Новата стратегия за национална сигурност на Тръмп е насочена към Европа