Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Над 6 хил. нови онлайн магазина са отворили през миналата година в България

130 компании ще получат безвъзмездно онлайн магазин, съобщиха от CloudCart

Над 6 хил. нови онлайн магазина са отворили през миналата година в България

Снимка: Pixabay

В резултат на пандемията през миналата година значително е нараснал броят на онлайн магазините в България.

"През 2019 г. имаше около 12-13 хил. онлайн магазина. През 2020 г. съм сигурен, че са ударили над 19 хил. магазина в България", заяви в ефира на Bloomberg TV Bulgaria Николай Илиев, главен изпълнителен директор на CloudCart, която помага на бизнеса да създава електронни магазини и предоставя възможност за всички видове разплащания.

Eкспертите от компанията са на мнение, че броят на онлайн магазините у нас ще расте, защото само запитванията в техния сайт на дневна база са между 30 и 40.

Николай Илиев и Евгени Йорданов, дигитален директор на компанията, заявиха, че по време на пандемията са помогнали на над 2 хил. търговеца да се дигитализират, като си направят електронен магазин. Името на кампанията е „Премини през трудностите, премини онлайн“ и продължава и досега.

Още по темата

Илиев съобщи, че в момента компанията се подготвя да интегрира нова услуга на платформа си, чийто старт се очаква в близко бъдеще.

"Услугата, която ще интегрираме в нашата платформа, е така наречената same-day delivery (доставка на продукта в деня на направената поръчка), като крайният клиент ще има възможността да заплати покупката си в рамките на 15 работни дни", посочи той. Услугата ще бъде достъпна първоначално само в София.

Във връзка с рекламата като цяло и въпроса дали съществува формула за ефективно отделяне на средства за маркетинг спрямо очаквания оборот, Николай Илиев смята, че подобен ефективен подход съществува.

"Формулата се нарича „умни пари с умни партньори“ и тя гласи, че даденият търговец трябва да избере партньор, който от своя страна знае как да изразходва правилно предоставените му средства за реклама и да следи във всеки един момент метриката", коментира той.

В разговора беше засегната и инициативата "Успешни заедно. Развий своя бизнес онлайн” на Изпълнителната агенция за насърчаване на малките и средните предприятия, чиято цел е да подпомогне 130 бизнеса в България.

"Ние от Cloudcart, както и Мastercard и Банка ДСК, се обединихме и участваме в инициативата на Агенцията, като печелившите фирми ще бъдат избрани на принципа „първият по право“.

130 компании ще получат безвъзмездно онлайн магазин; GDPR с общи условия, декларации и политики; SSL сертификат с въвеждащо обучение от Cloudcard, така че търговецът не само ще получи свой онлайн магазин, но и ще бъде научен как да работи с него", посочи Илиев.

По думите на Евгени Йорданов "бизнес има за всеки, но за да бъде успешна, дигитализацията трябва да бъде повсеместно начинание".

Защо България изостава в дигитализацията на бизнес процесите? Как се прави кризисна атака за продажба на стоки по време на пандемия? Как се прави устойчив модел за онлайн търговия? Как Cloudcard влезе в топ три за е-търговия на Newsweek? В кои пазари се прицелва Cloudcard?

Вижте целия разговор във видео материала на Bloomberg TV Bulgaria.

Всички гости на предаването "Светът е бизнес" може да видите тук.

По статията работиха: Екип на Bloomberg TV Bulgaria , редактор Петя Стоянова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Новини
Square придоби мажоритарен дял в компанията на Джей-Зи Tidal