IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Цените на хотелските стаи имат все по-малко значение за посетителите

Локацията се оказа сред все по-важните фактори при избора на хотел

14:04 | 06.06.14 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	<em>Снимка: архив Ройтерс</em></p>

Снимка: архив Ройтерс

Любопитна тенденция по отношение на продажбата на стаи регистрират собствениците на хотели. Цените остават най-значимият фактор за клиентите, въпреки че все повече туристи запазват стаи, съобразявайки се с други неща.

А колкото до лоялността към марката - все по-малко туристи ги е грижа за нея, пише BusinessWeek.
 
Ричард Соломонс, главен изпълнителен директор на InterContinental Hotels Group, се отнася към това като към  разбиране на “потребителския жаргон”. Замислете се колко често виждате цени в рекламите на Google Play и iPad на Apple. Отговорът е “почти никога”.

“Те рядко говорят за цени”, посочва Соломонс, коментирайки успешните марки. Според него те говорят най-вече за нужди и поводи.

Хотелите бавно започват да се борят с начините, по които локацията и поводът се оказват по-важни от лоялността за повечето пътници.

Това важи преди всичко за по-младите туристи, които вече не се интересуват от бранда, посочва Джим Ейбрахамсън, главен изпълнителен директор на Interstate Hotels and Resorts - една от най-големите компании за управление на хотели. Според него клиентите обръщат повече внимание на преживяването и на мястото, на което се намира хотелът.

Ейбрахамсън допълва, че за много хора “преживяването” е по-важно от цената. Допълнителните 20-30 долара вече не са от значение. 

Относителното безразличие на пътуващите, когато става дума за най-големите хотелски марки, притиска големите вериги да създават нови брандове. През тази седмица Hilton Worldwide пусна нова верига хотели, наречена Curio Collection. Тя е създадена за туристи, които искат да опознаят мястото и да получат автентично преживяване.

Един от първите хотели на веригата ще е SLS Las Vegas Hotel & Casino, който ще бъде издигнат на мястото на бившия Sahara Hotel. Това "намигване" към бутиковия подход пък допълнително насърчи Mariott International да представи хотелите от веригата Autograph Collection, която в момента разполага с 62 имота.

 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 16:15 | 13.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още