Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

За първи път Renault продава повече коли в Русия, отколкото във Франция

Приходите на концерна се сриват с една пета, засега производителят не може да даде прогноза за годишните резултати

За първи път Renault продава повече коли в Русия, отколкото във Франция

Снимка: Bloomberg

Френският автомобилен концерн Renault обяви 19,2-процентен спад на приходите за първото тримесечие, като изтъкна, че е прекалено рано да се оцени въздействието от разпространението на коронавируса върху финансовите показатели на компанията за цялата година, съобщава Ройтерс.

Приходите на Renault за периода януари-март се понижават до 10,13 млрд. евро. 

Още по темата

Френската група, която вече отложи изплащането на дивиденти и замрази финансовата си прогноза, беше ударена сериозно от здравната криза, тъй като търсенето на автомобили се срина, а много дилъри и производствени центрове преустановиха работа заради националните блокади.

Renault е продала повече автомобили в Русия, отколкото във Франция през първото тримесечие, като това подчертава сериозните здравни и икономически проблеми, които притискат Западна Европа. По този начин за първи път френският пазар напуска първото място по продажби на компанията.

Понастоящем въздействието на пандемията върху резултатите за тази година все още е невъзможно да бъде обобщено, а Renault възнамерява да даде нова прогноза за годината, която отмени през март, възможно най-скоро.

Въпреки извънредното положение концернът успява да извлече изгода от ценовия ефект при продажбите, след като пусна на пазара по-скъпи SUV (sport utility vehicle) модели като Renault Captur, като това обаче не е достатъчно да компенсира спада при продажбите.

Renault заяви, че разполага с 10,3 млрд. евро ликвидни резерви към края на март, което е с 5,5 млрд. евро по-малко, отколкото в края на 2019 г.

Очаква се френският концерн да запознае своите инвеститори със стратегията си за укрепване на обединението с японския производител Nissan до средата на май, като ще представи подробности относно намаляването на разходите.

Двете компании бяха подложени на натиск преди коронавирусната криза заради прекъсване на търсенето на развиващите се пазари на фона на глобалните усилия за намиране на иновации за производство на по-малко замърсяващи автомобили.

Renault заяви, че търси начини да рестартира производството, където е възможно. Правителствата в цяла Европа налагат блокади и социални изолации, за да се опитат да овладеят разпространението на вируса.

По статията работиха: Аспарух Илиев, редактор Бойчо Попов

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (6)

6
 
2
 
6
преди 3 месеца
Няма профилна снимка
Бедните *** купуват евтинджак таралясници за да спасят хартийките, наречени рублички, от тотална обезценка.
Дето се казва - и ладата е по-добре от нищо.
3
 
6
 
5
преди 3 месеца
А тези бедни *** коли ли купуват бе. Че нали от 2014 все мантри как са фалирали ни пеят тук едни определени профили ...
1
 
5
 
4
Achtung до: Стоян Петров
преди 3 месеца
Няма профилна снимка
Според отчета на Рено, Автоваз също губи пазарен дял и печалбата идва от бранда Рено

In Russia, the Renault brand recorded an increase in sales of +9.2% thanks to the success of Arkana, in a market up by +1.8%.

Въоросния модел Рено Аркана се сдела в бившия завода на Москвич в Москва, преди известен като АЗЛК.
11
 
7
 
3
Стоян Петров до: terziеv
преди 3 месеца
Няма профилна снимка
Що не почетеш малко? Пак се изказваш неподготвен. Концерна Рено(Нисан-Рено) произвежда и продава Лади в русия. Десета година със всичките дотации на руската държава, не може да излезе на печалба. Продажбите са в ценовия сегмент до 10 000$. Изключително мизерен пазар.
7
 
7
 
2
преди 3 месеца
eбa дeeбa тия пенсии х100 рубли, а наще с х200 евра и са къъдеее къде по добре ама продажби у нас йок .... не знам тука *** ше каат що така .... :))

Още от Новини
Износът на е-коли от ЕС ускорява над 2 пъти ръста си през 2019 г.