Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Социални мрежи

И Twitter "заимства" от Snapchat

След като Facebook копира едни от основните функции на мобилното приложение, сега и Twitter се насочва натам

И Twitter "заимства" от Snapchat

Снимка: Архив Ройтерс

Социалната мрежа за микроблогинг Twitter работи по нова функция, подобна на Snapchat, която улеснява публикуването на видеа в приложението на микроблогинг платформата, твърдят източници, запознати с въпроса. Според тях целта е да се привлекат повече потребители и компанията за засили процеса по преобръщане на бизнеса си, предава Bloomberg.

Базираната в Сан Франциско компания вече има работеща демо версия на фокусирания върху камерата продукт, посочват хора, които са го виждали. Но дизайнът все още не е финализиран, нито е ясно кога ще бъде пазарният дебют.

Инструментът може да се промени значително през следващите няколко месеца, твърдят източниците, пожелали анонимност, защото въпросът е конфиденциален. Целта на новата функция е да мотивира хората да споделят видеоклипове с неща, които се случват около тях. Twitter е отказала да коментира въпроса.

Още по темата

Лидерът в социалните мрежи Facebook копира отдавна иновациите на Snapchat - мобилно приложение, фокусирано върху изчезващите снимки и видеа, което е популярно сред по-младите потребители.

Промените в Twitter предполагат, че главният изпълнителен директор на компанията Джак Дорси също обръща внимание на успехите на Snapchat. В миналото той поздрави компанията, наричайки я “много модерна” и призна, че Twitter може да бъде “объркващ”.

След години без растеж Twitter показва сигнали за раздвижване. Откакто съоснователят ѝ Джак Дорси се върна начело през 2015 г., той се опитва да превърне Twitter в място за “нещата, които се случват в момента”, като заложи на партньорства за видео стрийминг на живо и подобри потребителския интерфейс. Освен това направи проблеми по списъка с публикации, известията и други елементи на платформата.

Анализаторите смятат тези промени за една от причините защо потребителите се връщат по-често в услугата на ежедневна база. 

По статията работиха: Елена Кирилова, редактор Бойчо Попов

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Социални мрежи
Инвеститори във Facebook настояват Зукърбърг да не е ръководител на Борда