Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Стил

Ralph Lauren вижда бъдещето си в метавселената

Компанията иска да спечели младите потребители, а те се вълнуват от новите виртуални светове

Ralph Lauren вижда бъдещето си в метавселената

Снимка: Chris J. Ratcliffe/Bloomberg

Главният изпълнителен директор на Ralph Lauren Патрис Луве заяви, че модната марка разглежда възможностите на метавселената като начин за привличане на по-младите купувачи, пише CNBC.

На годишната конференция на Националната ритейл федерация той разкри, че потребителите вече могат да купят дигитални дрехи на Ralph Lauren и да направят виртуално посещение – дори да пият виртуално кафе – в магазина на компанията на Madison Avenue. Изпълнителният директор твърди, че търговецът на дребно обмисля дали да купува имоти в дигиталния свят, където онлайн търговията, геймингът и социалните мрежи се преплитат.

Освен това Луве заяви, че самият той участва, като вече е облякъл по специален начин аватара си.

Още по темата

„Една от нашите стратегии е да привлечем новото поколение, а новото поколение е там. Така че ние трябва да сме там“, посочва той. „Всъщност има много паралели между метавселената и визията на Ralph Lauren, защото ние не сме модна компания. Ние сме в бизнеса с мечти“.

Все по-голям брой търговци на дребно тестват възможностите на метавселената. Nike придоби компанията за виртуални маратонки RTFKT миналия месец. Наскоро Walmart подаде заявка за защита на търговски марки, което може да ѝ помогне да продава виртуални стоки – от продукти за дома до такива за лична грижа, както и да предлага виртуална валута и незаменими токени (NFT) на потребителите. А луксозни брандове, включително Ralph Lauren и Gucci, вече предлагат виртуални преживявания.

Луве твърди, че Ralph Lauren участва в платформата Zepeto и в гейминг сайта Roblox, където потребителите могат да обличат аватарите си в модели от колекцията на марката. По думите му компанията вече е видяла как метавселената може да повиши приходите ѝ. Само за няколко седмици в Zepeto, тя е продала над 100 хил. бройки, посочва изпълнителният директор.

Той твърди, че Ralph Lauren все още не продава NFT, но обмисля как това може да подкрепи марката ѝ.

„Учим се“, посочва Луве. „Експериментираме. Смятам, че ще видим как потребителите ще продължат да бъдат привлечени към тези пространства, докато те се разширяват“. 

По статията работи: Елена Кирилова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (1)

0
 
2
 
1
преди 3 месеца
Няма профилна снимка
мали... най добре ще е, ако може половината човечество да се набута и никога да не излезе от метавселената

Още от Стил
Печалбата на Burberry расте, докато марката се насочва към по-високия клас