IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Туристическият маркетинг на България - с един фокус

Опитите да се популяризират всички богатства на страната са много трудни, коментира д-р Барбара Пейдже-Робъртс

16:11 | 29.06.17 г. 1
Туристическият маркетинг на България - с един фокус

България притежава толкова много богатства, че опитите да се популяризират всички са много трудни. Това каза д-р Барбара Пейдже-Робъртс, създател на мобилното приложение TheBestOfBulgaria, в предаването "В развитие" на Bloomberg TV Bulgaria.

По думите й страната би могла да се фокусира само върху едно от богатствата, които има, и да изгради успешно своят туристически маркетинг около него.

“Богатствата са толкова много. Накрая се оттегляте в черупката си и на практика не популяризирате нищо”, каза тя.

"Има много хора, като мен, британци, които живеят в България. Ние сме мост между потенциалните туристи от Западна Европа и България, защото познаваме манталитета им. Ние можем да помогнем, за да се създаде адекватна туристическа маркетингова стратегия за привличане на нов тип туристи".

"Не нося отговорност за това как правителството ще популяризира България. Бих се радвала да споделя това приложение. Презентирала съм го пред различни институции, но явно правителството има свои собствени планове", каза тя.

Вижте още във видеото!

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 06:50 | 13.09.22 г.
Специални проекти виж още
Още от Bloomberg TV виж още

Коментари

1
rate up comment 0 rate down comment 0
boyanpa
преди 6 години
Разбира се. И Франция се рекламира с вината си и никой не знае за Алпите, за Лоара или Лазурния бряг... :)
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
Финанси виж още