Започна изработването на план, който да разясни кои лотове по проектите по "Транзитни пътища V" и "Рехабилитация на пътната инфраструктура" трябва да се завършат през тази година, кои от тях могат да се отложат за следващата и кои да се спрат, съобщиха от Министерството на регионалното развитие и благоустройството (МРРБ). Планът трябва да бъде готов до 15 дни.
От Агенция "Пътна инфраструктура" (АПИ) информират в тази връзка, че се водят индивидуални разговори с фирмите изпълнители, за да се прецени какви дейности до момента са извършени на съответните пътни обекти и какво е необходимо още да се прави по тях. На базата на проведените анализи обектите ще бъдат разделени в съответните групи.
По предварителна информация към 31 юни 2010 г. общо около 62 млн. лв. са необходимите средства за довършване на работата по отделните пътни проекти.
Според сключените финансови меморандуми, изпълнението на проектите за "Рехабилитация на пътната инфраструктура", финансирани от Световна банка, трябва да приключи през следващата година.
Крайният срок за изпълнение на проектите по "Транзитни пътища V", финансирани чрез заем от Европейската инвестиционна банка (ЕИБ), е 2013 г.


Тежка катастрофа по пътя София-Варна днес
Над 20 автомобила спукаха гуми на родно шосе само за 24 часа
НОИ одобри Бюджет 2026
Опозицията не хареса и обновения проект на Бюджет 2026
Тръмп иска Европа да поеме основната тежест в НАТО
Мадуро знае, че Тръмп блъфира
Сигурността на Израел се нуждае от по-малко оръжие и повече диалог
Възраждането на бойните кораби в Европа връща на мода британските корабостроители
Нобеловият лауреат за мир може да получи награда си лично, но рискува много
JPMorgan: Европа има „реален проблем”
Кризата във VW зачеркна два основни модела
Десетте ветерана на европейските пазари
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Kia показа дизайна на бъдещето си
Toyota се завръща във Ф1
Пострадали от наводнението в Бургаско: Причина са изсечените гори в Странджа
В понеделник се очаква да започне евакуация на кораба "Кайрос" край Ахтопол
Проблемът със Закона за доброволчеството продължава да е голям
Симеонов: Тайничко и Борисов стиска палци на протеста
Защо Швеция може да построи модерна подводница, а Европа няма силен морски флот?