Близо три милиона лева ще бъдат използвани за рекламна кампания в интернет, която да популяризира България като туристическа дестинация. Това съобщиха при представянето на проекта за създаването на мултимедиен каталог на туристически обекти в България от Министерството на икономиката.
Финансирането на проекта е по програмата „Регионално развитие“, като общата му стойност е 6,41 млн. лв.
От тази сума 1,8 млн. лв. са предвидени за доразвиването на официалния
туристически сайт на България, съдържащ единна система за туристическа информация, както и за създаването на мултимедийния каталог на туристическите маршрути.
В каталога ще бъдат включени 400 туристически обекта, за които ще има информация на девет езика, съобщи ръководителят на проекта Стоян Георгиев.


Внимание! Чакат ни мощни магнитни бури в следващите дни
Желязков посети Монетния двор, за да види лично как се секат българските евромонети (СНИМКИ)
"Toха" взе приз за цялостно представяне на кулинарния фес за Никулден във Варна (СНИМКИ)
Спипаха двама гастрольори, тарашили жилища и автомобили във Варна
Трима мъже от Попово са загиналите при зверската катастрофа край Търговище
Глобата от 140 милиона долара на Мъск показва, че ЕС губи самообладание
ChatGPT спечели правото си да се саморегулира. Това може да се развие зле
Германия ускорява мерките срещу дронове - зачестяват инцидентите на летищата
Биткойн опциите показват, че трейдърите се подготвят за крипто зима
Факторингът е трамплин за малкия бизнес при въвеждането на еврото
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Новото AUDI E7X изобщо не прилича на... Audi
„Арда“ надви „Локомотив“ на „Лаута”
Астън Вила прекъсна серията на Арсенал с гол в края
Покровск: Градът, който промени войната в Украйна
Кадиров: Зеленски отдавна не е легитимен президент на Украйна
Спират камионите през „Капитан Петко войвода–Орменио“
преди 15 години Абсолютно неефективно се използват парите за такива дейности. Хвърлят се безумни пари за глупости, а не се правят елементарни неща.... Преди време бях тръгнал за Крушунските водопади, по целия път няма една указателна табела, аз където бях проучил пътищата едва го намерих, да не говорим за хора дето не знаят къде е.... а мястото е страхотно и би трябвало дори и да не си тръгнал за там с рекламни и указателни табели да те заинтригуват да отидеш, защото наистина си струва. Ние наистина не знаем да използваме и не ценим невероятните забележителности, които имаме, за съжаление. отговор Сигнализирай за неуместен коментар