IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Spotify отправя ново предизвикателство към конкурентите си

Музикалната стрийминг услуга дава възможност на семействата да свържат профилите си в един акаунт

15:51 | 20.10.14 г.
<p>
	<em>Снимка: архив Ройтерс</em></p>

Снимка: архив Ройтерс

Spotify намаля цените на своята музикална стрийминг услуга и започва да предлага възможност за свързване на множество профили в един акаунт, пише Wall Street Journal.

Абонаментната услуга, наречена Spotify Family, ще позволи на максимум петима членове на едно семейство да споделят един общ профил, посочва англо-шведската компания.

Всеки допълнителен потребител получава отстъпка от 50% от абонаментната премиум услуга, която струва 10 долара на месец. Семейство от петима души ще плаща по 30 долара месечно за абонамент в Spotify, докато преди плащаше общо 50 долара.

Услугата на Spotify може да бъде използвана безплатно от слушателите, които са готови да се примирят с рекламите и другите ограничения. Тези, които плащат, могат да слушат неограничено музика на редица устройства, включително и на смартфоните си.

Spotify е сред най-големите музикални компании за стрийминг в света. Тя има повече от 40 млн. абонати, една четвърт от които си плащат. Spotify се конкурира с услуги като Deezer и Rdio, както и с добре известната услуга за сваляне на музика на Apple – iTunes.

Решението на Spotify да позволи множество потребители да използват един общ акаунт следва сходни решения от страна на други компании за стрийминг, включително Netflix, която миналата година въведе индивидуални профили за своите стрийминг услуги. Spotify твърди, че новият семеен абонамент ще бъде пуснат по целия свят през следващите седмици.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 20:39 | 13.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още