За първи път представената преди 50 години в САЩ американска легендарна кола Ford Mustang излиза официално на европейските пазари. Най-новото поколение на автомобила се предлага и в България, като официалната му премиера се състоя снощи в София.
За нашия пазар новият Mustang е представен с два двигателя. По-малкият е 2,3-литров EcoBoost с четири цилиндъра. Това е първият двигател с турбо при Mustang, както и първият двигател на Ford с нискоинерционен двуструен турбокомпресор, сочи информацията. Двигателят генерира 317 к.с. и 432 Нм., като подсигурява спринт от място до 100 км/час за 5,8 секунди и среден разход на гориво от 8,0 л/100 км.
Върховият агрегат е добре познатия 5,0-литров V8, който е допълнително оптимизиран за новата генерация на американския автомобил. Моторът е атмосферен и развива 421 к.с. и 530 Нм. С него Mustang ускорява от място до 100 км/час за 4,8 сек. и има среден разход на гориво от 13,5 л/100 км.
Предлаганите трансмисии за модела са ръчна, дело на Getrag, и автоматична, която може да се командва и ръчно чрез пера на волана, разполагайки и със система за подаване на междинна газ.
Моделите за Европа разполагат стандартно с пакет Performance, който осигурява по-мощни спирачки и охлаждане при бързо шофиране. Налични са и няколко режима на управление - Нормален, Спорт+, Писта и Сняг/Мокър, които променят настройките на AdvanceTrac системата за стабилност, реакциите на газта, превключването на предавките и управлението.
Интересна екстра при модела с по-големия мотор е системата Line Lock. Тя задържаща само предните спирачки и позволява на пилота да загрее задните гуми. Тази версия разполага и със система за бърз старт от място.
В сравнение с предишния модел новият Mustang предлага с 28% по-здрава каросерия. Разпределението на тежестта между предния и задния мост е в съотношение 54/46 при модела с 5,0-литровия V8 двигател и 53/47 при версията с 2,3-литровия EcoBoost.
В стандартното оборудване за Европа са включени 19-инчови джанти, ксенонови фарове, задни LED стопове, двузонов климатик, кожена тапицерия на седалките и волана, SYNC 2 с 8-инчов цветен тъчскрийн, заден дифузьор и др. Автомобилът се произвежда в Мичиган, САЩ.
Още за новото поколение Mustang вижте в Automedia.bg
Ford Mustang дебютира в България
Моделът се предлага с два мотора - 2,3-литров EcoBoost и 5,0-литров V8
14:01 | 14.08.15 г.![<p>
Снимка: Ford</p>](/media/files/resized/article/640x360/ec3/4538ffff9b5ff8957a59935296c45ec3-0000200523-article3.jpg)
Снимка: Ford
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
![](/media/img/icons/article-time-icon.png)
напиши коментар
-
Лорета Местър: Фед трябва да обяснява на обществеността по-ясно своите решения
-
Експерти: България е в политическо безвремие, пропуска икономически ползи
-
Португалия започва да изгражда в началото на 2025 г. своя най-голям вятърен парк
-
„Отвътре навън 2“ е най-гледаният филм и в българските кина
-
Две сделки с акции на "Синтетика" формираха почти 80% от оборота на БФБ
-
Как изкуственият интелект може да е следващата офшорна дейност
-
Русия има само една система С-500 и тя едва ли ще повлияе на хода на войната
-
Германският бизнес настоява за „ясна корекция на курса“ от Брюксел
-
С нарастването на популярността на суперяхтите расте и тяхното въздействие върху климата
-
Първи на Балканите: Тестват водороден автобус по улиците на София
-
Милионерите в САЩ изпревариха с над 1 милион души населението на България
-
Китай губи колективната си памет с изтриване на части от интернет
Специални проекти виж още
Коментари
Финанси виж още
-
Две сделки с акции на "Синтетика" формираха почти 80% от оборота на БФБ
-
S&P 500 се колебае слабо след рекордите от миналата седмица*
-
Първите преговори за преструктуриране на украински дълг приключват без сделка
1 -
Чуждите инвестиции у нас намаляват с над 62% към края на април
-
Капитализацията на листнатите в САЩ криптоминьори удари рекордните близо 23 млрд. долара
-
По предложение на Лука Ангелов акционерите на "Градус" ще гласуват 5 млн. лв. дивидент