IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Лазар Лазаров: Строим десет пъти по-евтино от Германия

Шефът на АПИ твърди, че не се краде в пътностроителния сектор

11:44 | 18.04.15 г. 6
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
Лазар Лазаров: Строим десет пъти по-евтино от Германия

От април до юни - юли ще станат ремонтите на пътната мрежа в посока морето. Това коментира пред Нова телевизия председателят на Управителния съвет на Агенция „Пътна инфраструктура” Лазар Лазаров. 

„Състоянието на тези отсечки е наистина ужасяващо и хората които пътуват, го виждат и го приемат с разбиране", казва той.

По думите му след първия сняг нямало нови участъци, които да са в дупки. „Ще видите участъци, които са на две години и са в перфектно положение", обяснява шефът на АПИ.

Той твърди, че е пристрастен относно разходите за пътищата, които са приоритет на правителството на Бойко Борисов. Лазар Лазаров не крие, че винетките у нас са твърде евтини и разходите не са достатъчни, тъй като дори от пътния данък средствата "не отиват в АПИ".

По думите на Лазаров приходите от пътищата не са малко. „Хората, които казват, че асфалтът не се яде, не са прави, защото пътният сектор създава много работни места!", коментира директорът на пътната агенция.

Той твърди още, че не се краде в пътностроителния сектор. „Ако се краде, то реално няма какво да се слага на пътя. Защото строим десет пъти по-евтино от една Германия", направи груби сметки Лазар Лазаров.

Според него „един камък струва при нас на същата цена, както и в Германия, но пък поне 6 пъти по-ниски са разходите за труд": „Затова изграждаме по-евтино, но няма как да се взимат пари под масата, има конкурси".

Според него имало и дъмпинг от страна на съмнителни компании: „Идват такива, чиито мениджъри нито съм виждал, нито съм ги чувал!" Лазаров твърди, че винаги е признавал, че е „лобист на българските пътностроителни фирми".

 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 20:47 | 11.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

6
rate up comment 7 rate down comment 1
bgMan
преди 9 години
Не знам дали е 10 пъти по-евтино но със сигурност е много по-зле от качеството на строителството където и да било в развития свят.Но поне се строи за разлика от преди, когато само се крадеше.Магистрала Тракия в отсечката от Пловдив-София е абсолютна трагедия. Не знам как не ги е срам от този факт в ресорното министерство.
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
5
rate up comment 14 rate down comment 2
Hahoto
преди 9 години
Тази статия откровено влиза в графата - ВИЦОВЕ:Лазар Лазаров: Строим десет пъти по-евтино от Германия, и 50 пъти по-некачествено.Ако се краде, то реално няма какво да се слага на пътя. Прав си, нищо не се слага на пътя, за това участъка Чирпан-Стара Загора вече е вдлъбнат и друса като по време на Чирпанското земетресение.Хората, които казват, че асфалтът не се яде, не са прави, да да не са прави, самият Лазаров само на асфалт го кара и като го гледам хич не е заслабнал.Лазаров твърди, че винаги е признавал, че е лобист на българските пътностроителни фирми", т.е. лобист на Черепи, Трейсита и прочие олигарси .... Еееееех!
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
4
rate up comment 9 rate down comment 1
po4ukai
преди 9 години
koeto napraktika ozna4ava , rassro4eno vav vremeto za 10 god ..... 100% po skapo
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
3
rate up comment 12 rate down comment 1
po4ukai
преди 9 години
10 pati po- evtino i 10 pati po- neka4estvenno
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
2
rate up comment 13 rate down comment 1
alexx
преди 9 години
Затова изграждаме по-евтино, но няма как да се взимат пари под масата, има конкурси".А защо няма конкурс за ремонтите на Тракия и Хемус за 100 милиона лева?
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
1
rate up comment 13 rate down comment 1
aldy
преди 9 години
=== Той твърди още, че не се краде в пътностроителния сектор. ===Верваме. Не се краде, а се ГРАБИ ненаситно. Щом мои познати говорят за 50% рушвети нагоре по веригата, не от печалбата, а от цената, чудно ли е, че магистралите изкарват цели 3-4 години, преди да почнат да се разсипват? Рибата се вмирисва от главата. А тоя се прави на ударен.
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
Финанси виж още