От април до юни - юли ще станат ремонтите на пътната мрежа в посока морето. Това коментира пред Нова телевизия председателят на Управителния съвет на Агенция „Пътна инфраструктура” Лазар Лазаров.
„Състоянието на тези отсечки е наистина ужасяващо и хората които пътуват, го виждат и го приемат с разбиране", казва той.
По думите му след първия сняг нямало нови участъци, които да са в дупки. „Ще видите участъци, които са на две години и са в перфектно положение", обяснява шефът на АПИ.
Той твърди, че е пристрастен относно разходите за пътищата, които са приоритет на правителството на Бойко Борисов. Лазар Лазаров не крие, че винетките у нас са твърде евтини и разходите не са достатъчни, тъй като дори от пътния данък средствата "не отиват в АПИ".
По думите на Лазаров приходите от пътищата не са малко. „Хората, които казват, че асфалтът не се яде, не са прави, защото пътният сектор създава много работни места!", коментира директорът на пътната агенция.
Той твърди още, че не се краде в пътностроителния сектор. „Ако се краде, то реално няма какво да се слага на пътя. Защото строим десет пъти по-евтино от една Германия", направи груби сметки Лазар Лазаров.
Според него „един камък струва при нас на същата цена, както и в Германия, но пък поне 6 пъти по-ниски са разходите за труд": „Затова изграждаме по-евтино, но няма как да се взимат пари под масата, има конкурси".
Според него имало и дъмпинг от страна на съмнителни компании: „Идват такива, чиито мениджъри нито съм виждал, нито съм ги чувал!" Лазаров твърди, че винаги е признавал, че е „лобист на българските пътностроителни фирми".


Никола Цолов спечели първия си подиум във Формула 2
Меси донесе победата на Локо (Сф) над Ботев (Пд) в драматичен мач с пет гола
Задействаха BG-ALERT в Бургаско, две реки преляха
Седмичен хороскоп 8 - 14 декември 2025
Паника заради еврото: Хората се страхуват от измами и скок на цените
Германия ускорява мерките срещу дронове - зачестяват инцидентите на летищата
Биткойн опциите показват, че трейдърите се подготвят за крипто зима
Факторингът е трамплин за малкия бизнес при въвеждането на еврото
SpaceX ще предложи акции на вътрешни лица при рекордна оценка
Империята на китайските пристанища, част 5
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Новото AUDI E7X изобщо не прилича на... Audi
Мercedes реши близкото бъдеще на G-Class
Зеленски: Русия падна ниско, атакува цивилни обекти в деня на Свети Николай
Новата стратегия за национална сигурност на Тръмп е насочена към Европа
Като робство е, нямаш права: Говорят дезертирали руски войници
Невероятен Никулден в Бургас: От ледено плуване до празнични сцени и рибен курбан
Мощни слънчеви изригвания следващите три дни
преди 10 години Не знам дали е 10 пъти по-евтино но със сигурност е много по-зле от качеството на строителството където и да било в развития свят.Но поне се строи за разлика от преди, когато само се крадеше.Магистрала Тракия в отсечката от Пловдив-София е абсолютна трагедия. Не знам как не ги е срам от този факт в ресорното министерство. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 10 години Тази статия откровено влиза в графата - ВИЦОВЕ:Лазар Лазаров: Строим десет пъти по-евтино от Германия, и 50 пъти по-некачествено.Ако се краде, то реално няма какво да се слага на пътя. Прав си, нищо не се слага на пътя, за това участъка Чирпан-Стара Загора вече е вдлъбнат и друса като по време на Чирпанското земетресение.Хората, които казват, че асфалтът не се яде, не са прави, да да не са прави, самият Лазаров само на асфалт го кара и като го гледам хич не е заслабнал.Лазаров твърди, че винаги е признавал, че е лобист на българските пътностроителни фирми", т.е. лобист на Черепи, Трейсита и прочие олигарси .... Еееееех! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 10 години koeto napraktika ozna4ava , rassro4eno vav vremeto za 10 god ..... 100% po skapo отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 10 години 10 pati po- evtino i 10 pati po- neka4estvenno отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 10 години Затова изграждаме по-евтино, но няма как да се взимат пари под масата, има конкурси".А защо няма конкурс за ремонтите на Тракия и Хемус за 100 милиона лева? отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 10 години === Той твърди още, че не се краде в пътностроителния сектор. ===Верваме. Не се краде, а се ГРАБИ ненаситно. Щом мои познати говорят за 50% рушвети нагоре по веригата, не от печалбата, а от цената, чудно ли е, че магистралите изкарват цели 3-4 години, преди да почнат да се разсипват? Рибата се вмирисва от главата. А тоя се прави на ударен. отговор Сигнализирай за неуместен коментар