Българската компания „Аксес Файнанс“ ООД със своя иновативен кредитен продукт „Бяла Карта“ беше отличена в международната класация LiveHelpNow Challenge за най-добро клиентско обслужване за 2017 г. Tова е поредната награда за компанията, която се нарежда сред световни лидери като Sutherland Global Services, Hitachi и Everlast.
„Бяла Карта“ е единственият продукт на българска компания, получил престижната награда.
Класацията се провежда от лидера в софтуерните решения за обслужване на клиенти LiveHelpNow. Продуктите на компанията използват над 120 000 фирми в цял свят. Удовлетвореността на клиентите се следи ежемесечно, а изборът на 100-те най-добри компании се прави чрез 50 критерия, разпределени в 12 категории.
„Бяла Карта“ е създадена с идеята за бърз и лесен достъп до финансови услуги, и това разбиране е заложено във всеки процес, свързан с одобрението и обслужването на потребителите.
Процедурата за кандидатстване за „Бяла Карта“ е изцяло дистанционна, а дигиталните канали са основното средство за комуникация. Клиентите могат да кандидатстват за картата онлайн или по телефона, и да я получат на посочен от тях адрес. Осигурено е обслужване 24 часа в денонощието.
„Наградата на LiveHelpNow показва, че успяваме да постигнем високо ниво на обслужване на нашите клиенти“, коментира Цветан Кръстев, съосновател и управител на „Аксес Файнанс“ ООД.
През 2017 г. „Бяла Карта” има над 80 000 активни клиенти, което е увеличение от 27% спрямо 2016 г. "Обемът на отпуснатите суми надхвърля 70 млн. лв., като очакваме тенденциите на ръст да се запазят и през 2018 г.“, каза Кръстев.
Взискателността на клиентите също се увеличава. „Потребителите все по-активно използват картите си и имат нужда от безупречно обслужване“, коментира Кръстев. „Все повече клиенти използват „Бяла Карта“ за ПОС и онлайн разплащания. Освен за покупки на стоки от първа необходимост се увеличават и резервациите на самолетни билети и хотели“, допълни той.
„Бяла Карта“ е международна кредитна карта Visa Classic. Клиентите на „Бяла Карта“ не заплащат такса за издаване и обслужване. Няма такси при теглене от банкомат в България, както и при плащане в търговските вериги. Кандидатстването и получаването на "Бяла Карта" е изключително улеснено и става изцяло дистанционно.
„Аксес Файнанс“ ООД е българска компания, специализирана в небанковото кредитиране. Тя стои зад иновативния продукт „Бяла Карта“. Компанията вече присъства чрез свои дружества на пазарите в Македония и Румъния и планира да разшири дейността си в нови европейски пазари през 2018 г.


Награждават участвалите в евакуацията на танкера "Кайрос"
Какво ще бъде времето във вторник?
Нужен е още 1 млн. лева за допълнителни ремонти в СК "Локомотив" във Варна
Европейски лидери подкрепиха Зеленски и Украйна
Хороскоп за 9 декември 2025
Влизането в еврозоната ще промени платежния пейзаж у нас в дългосрочен план
IBM придобива Confluent за $11 млрд, за да разшири AI услугите си
Paramount се опитва да отнеме Warner Bros. от Netflix с оферта за $108 млрд.
Тази зима Европа ще се топли с много по-евтин газ
Жилищата у нас няма да поскъпват двуцифрено, а ще следват доходите и инфлацията
Пет от най-странните жабки в серийни автомобили
Първото BMW M се продава
Опасно ли е поставянето на калъфи върху седалки с подгрев
Volkswagen вкарва три модела в сервизите заради проблеми с безопасността
Hyundai възражда един от най-забавните си модели
Съпругата на руски активист в изгнание го обвини в шпионаж
Маникюр за зимата – 7 дизайна тип пуловер, които да опитате
Коледа може да е особено мразовито: Експерти обсъждат дали настъпва зимата на века
Приоритети: Поколението Z предпочита домашните любимци пред децата
Джеси Джей предупреди, че ракът ѝ може да се завърне
преди 7 години ОМГ"иновативен продукт" - от лихвари...това и на враговете си не бих им го препоръчал. отговор Сигнализирай за неуместен коментар