Европейската комисия (ЕК) посочи няколко пъти, позовавайки се на многобройни проучвания, че газът може да играе основна роля в транспортния сектор и в същото време да бъде важен фактор за прехода към нулеви емисии на парникови газове до 2050 г. пише Euractiv.
Проблемите, които съпътстват изменението на климата и опазването на околната среда, са в основата на дебатите на Европейския парламент (ЕП) за новия законодателен период.
Необходимо е да се започне процес на еволюция на политиките, в който индустриалните, икономическите, социалните и културните измерение да бъдат силно ангажирани с целите за климатичен неутралитет. Намирането на правилната оркестрация е едно от най-големите и безпрецедентни предизвикателства пред политиците.
Настъпи време да се разгледат всички форми на нови енергии и бъдещи модели на мобилност, пише Андреа Герини от NGVA Europe. Според него трябва да се действа в посока постигане на нулеви въглеродни емисии, като се следва една реалистична стратегия.
Как да оформим бъдещето на нашата транспортна система?
На 18 ноември по време на събитието World Energy Outlook 2019 д-р Фатих Бирол, изпълнителен директор на Международната агенция по енергетика (МАЕ), заяви, че „нямаме лукса да избираме победители и всички технологии ще трябва да играят роля в прехода към климатичен неутралитет".
Според Герини решенията трябва да обхванат личната мобилност в градските райони и товарния транспорт при дълги маршрути на превоз на товари.
За да бъдат широко разпространени на пазара, те трябва да бъдат достъпни и конкурентни. С други думи, възползвайки се от вече съществуващата инфраструктура, те трябва да осигурят конкурентоспособност и ползи за околната среда, като съответстват на най-строгите изисквания по отношение на замърсяването и намаляването на въглеродните емисии.
Технологиите за природен газ като средство за мобилност без въглерод
Технологията на газови превозни средства съчетава точно тези характеристики с широк спектър от решения: осигуряване на въглеродонеутрална мобилност от високоефективни пътнически автомобили с компресиран природен газ (CNG) с оптимизиран капацитет за съхраняване, както и разширено портфолио от тежкотоварни автомобили.
Градските автобуси се предлагат и с втечнен природен газ (LNG), докато камионите осигуряват същата производителност като техните дизелови еквиваленти.


Проливните дъждове предизвикаха нови наводнения край Царево
Благотворителен кулинарен фестивал за Никулден се провежда във Варна
Авария остави район на Варна без вода днес в събота
Сашо Андреев и Ивелина Шенкова спечелиха „Златен пояс“ за най-добър спортист за 2025 г.
Над 12 000 именици във Варна празнуват на Никулден
Fitch понижи перспективата за Унгария до „негативна“ заради предизборния бюджет
Новата стратегия за сигурност на Тръмп атакува съюзниците, а не враговете на САЩ
Край на кеша? Как дигитализацията ще промени плащанията в Европа
ChatGPT държи лидерството пред Google Gemini
Европа е изправена пред най-трудния момент в опитите си да избегне разрив със САЩ
Кога са изобретени електрическите прозорци
Новото AUDI E7X изобщо не прилича на... Audi
Мercedes реши близкото бъдеще на G-Class
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Бизнесмен организира погребение за късметлийската си кола
Генерациите в сблъсък: защо днешните различия са толкова остри
БСП включи задна скорост, остава в управлението
Земетресение разлюля Румъния тази сутрин
"Арапя" отново наводнен, много вода и по пътищата в района на Царево ВИДЕО
Наводнени булеварди в Пловдив, свлачище на пътя Асеновград-Смолян
преди 5 години Поредните к(Г)ретенизми. С какво т.нар. "биогаз" е по-добър от истинския? Нали са идентични? Ако истинския газ е проблем ("климатически промени" и прочее небивалици), тогава защо т.нар. "биогаз" е по-различен? Ааааа, забравих - ЦЕНАТА !!! Там е заровено кучето, нали? Еко-тарикатчетата да ни дерат с безумно скъп ток... нали? отговор Сигнализирай за неуместен коментар