Lowe's, втората по големина в САЩ верига за домашни потреби, отчете по-висок ръст от очакваното на продажбите в магазините ѝ, отворени най-малко от година, тъй като клиентите купуват по-скъпи стоки в категории, включващи уреди и електрически уреди за двора, предава Ройтерс.
Продажбите в обекти, отворени от поне година, нараснаха с 4,3% през второто тримесечие, надхвърляйки очакванията от анализаторите за скок от 3,9%, показват данни компанията за проучвания Consensus Metrix.
По-големият конкурент на Lowe's – Home Depot, също отчете по-голям ръст от очакваното на продажбите, подпомогнат от повишените ремонти и възстановяването на жилищния пазар.
„Икономистите прогнозират скромно увеличение на доходите и потребителските разходи през тази година, както и продължаване на възстановяването на жилищния пазар“, заяви главният изпълнителен директор на Lowe's Робърт Ниблок.
Lowe's продава стоки като хладилници, миялни и перални машини за кухни, а уредите ѝ носят най-високи продажби. Категорията електрически стоки за двора включва резачки, тримери и генератори.
Компанията предложи повече промоции на уреди, за да се бори с ожесточената конкуренция на пазара. Това до известна степен повлия негативно на брутните ѝ маржове, обясни главният оперативен директор Рик Дамрън.
През второто тримесечие имаше по-слабо търсене на екстериорни елементи, като бои, заради по-обилните дъждове в някои части на САЩ, твърдят от Lowe's.
Нетните приходи на компанията нараснаха с 4,5% до 17,35 млрд. долара през тримесечието, което приключи на 31 юли, надминавайки прогнозата на анализаторите за 17,27 млрд. долара според Thomson Reuters I/B/E/S.
Нетната печалба се увеличи с 8,7% до 1,13 млрд. долара, или 1,20 долара за акция, но се размина с очакванията на анализаторите за 1,24 долара за акция, най-вече заради по-високата данъчна ставка, повишението на общите разходи.
За разлика от Home Depot, която повиши прогнозите си за печалбата и продажбите за цялата година, Lowe's държи на своята прогноза за печалба от около 3,29 долара на акция, ръст на приходите от продажбите от 4,5-5% и ръст на приходите от продажбите в обекти, отворени най-малко от година, в размер на 4-4,5% за годината, приключваща през януари.


Областната дирекция на МВР във Варна получава държавен имот
Община Варна стартира проекти за ремонт на СК „Локомотив“ и НЧ „Христо Ботев 1928
Черно море пусна билетите за мача с Арда за Купата на България
Майка благодари на варненска болница, спасила детето й
Желязков: Демокрацията изисква да чуваме различното мнение, дори когато то не ни харесва
Обикновените бели тениски на Брунело Кучинели струват 500 долара. Само не ги наричайте тихи
Пасивност към еврото прави българския бизнес уязвим за конкуренцията от ЕС
Ръсел Вуут е архитектът на имперския президентски мандат на Тръмп
Инвеститорите в Турция следят 2 ключови решения на централни банки
Слугинажът на ФИФА към Тръмп опорочава красивата игра (и климата)
Основните прилики между класическото Renault 5 и новото ЕV
Блокче глина може да направи чудеса при почистване на автомобила
Citroen направи щур ван със спалня и киносалон
Хиляди употребявани коли загубиха важна функция
Сервиз, гуми, застраховка – как да планираме годишния авто бюджет?
Донбас няма да задоволи Путин, той ще иска още
Украйна е задържала кораб на руския сенчест флот
Франция алармира: Евросредства може да са се озовали в ръцете на "Хамас"
Памела Андерсън иска да си смени името
ПП пуснаха карта на протеста в София, увериха, че няма да има шествие