В дневния ред на Общото събрание на облигационерите на Балканкар-Заря АД, насрочено за 4 ноември 2010, е включена точка за промяна на параметрите на емисията, се казва в уведомление на дружеството, публикувано чрез Бюлетин Investor.bg.
На Общото събрание облигационерите ще бъдат запознати с доклад за състоянието на емитента и изпълнение на ангажиментите му, съгласно условията на облигационната емисия, както и изпълнение на поетите от емитента задължения, съгласно решението на Общото събрание на облигационерите, проведено на 13.07.2010, във връзка с функциите на Алианц Банк България АД като довереник на облигационерите, се казва в уведомлението.
Петгодишната емисия в размер на 5,5 млн. евро бе издадена на 22 юни 2007 и носи лихва от 7,25%, платима на всеки шест месеца.
В края на 2009 емисията бе удължена с още една година до 22 юни 2013, след като мажоритарният собственик на Балканкар-Заря - КВК Инвест АД, стана поръчител по нея.
Номиналът на облигациите е хиляда евро, като последната сделка с тях е от 15 септември на цена 83% от номинала.
Балканкар-Заря е в процес на увеличение на капитала си. Емисията е в размер на 1,322 млн. лв., разпределени в толкова на брой акции с номинална и емисионна стойност от 1 лв.
Увеличението ще се счита за успешно, ако бъдат записани и платени поне половината акции на обща стойност 661 хил. лв.
Набраните средства от увеличението ще се използват за плащания на лихви и главница по облигационната емисия на дружеството.
Увеличението на капитала бе поискано в началото на годината от облигационерите в Балканкар-Заря АД с цел да бъде увеличена надеждността на емисията облигации.
Друго искане на облигационерите беше мажоритарният собственик - КВК Инвест, да стане поръчител по облигационната емисия, и то вече е изпълнено.
По-рано през годината кредитори започнаха производства срещу Балканкар-Заря.
Свързани компании:


ПСЖ спечели Интерконтиненталната купа
НС прие на второ четене промени в Закона за ДДС
Младежи, участвали в антиправителствените протести, създадоха инициатива "СТОП"
Мъж беше прегазен от три коли на АМ "Тракия"
Желязков: Очевидно е, че отиваме на избори
Проф. Спасов: България има нужда от малки модулни реактори за балансиращи мощности
Прекрояването на доктрината на САЩ за Латинска Америка е ужасна геополитика
Ziemba очаква AI да подкрепи търсенето на газ през 2026
Ziemba: Ситуацията около Венецуела ще се отрази на Русия, Иран
Ziemba: Следим предлагането на петрол и от Гвиана
Как евтина тръба спестява сериозна сума от гориво
Главният дизайнер на Mercedes напуска
Нова технология разпознава пияните шофьори зад волана
Отмяна на забраната на ДВГ – какво означава това за шофьорите?
Ford обяви промени в стратегията и отписа 20 милиарда долара
Служители на американски ресторант използваха ChatGPT, за да...инсценират обир
Зодиите, които остават спокойни в кризисни ситуации
Европейският Eurofighter може скоро да лети за Бангладеш
Забравете крайната десница: Младите искат "Съединени европейски щати"
преди 15 години А защо мостовете и пътищата не постъпиха така? отговор Сигнализирай за неуместен коментар