IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Миньоните отново завладяха кината в САЩ

Продължението на анимацията зае челна позиция в боксофис класацията в дебютния си уикенд

11:31 | 04.07.22 г.
Автор - снимка
Редактор
<p>
	<em>Снимка: Universal Pictures International Switzerland</em></p>

Снимка: Universal Pictures International Switzerland

„Миньоните 2“ - продължението на анимационния хит от 2015 г. на Universal Pictures, зае челна позиция в боксофиса в Северна Америка, привличайки семействата и измествайки биографичния филм на Warner Bros. “Елвис“ от първото място, съобщава Bloomberg.

Анимацията събра 108,5 млн. долара в дебютния си уикенд от 4391 местни кина, сочи оценка на Comscore от неделя. Това надвишава сериозно прогнозата на Boxoffice Pro за приходи от 89 млн. долара от тридневния уикенд в САЩ. Оценката на студиото бе, че ще направи 60 млн. долара за четири дни, включително Деня на независимостта.

Макар че филмът би по продажби в премиерния си уикенд анимациите „Баз Светлинна година“ на Walt Disney и „Соник: Филмът 2“ на Paramount Pictures, той събра по-малко от първата анимация. „Миньоните“ отбеляза приходи от 116 млн. долара в боксофис класацията в САЩ и Канада при премиерата си през юли 2015 г.

„Миньоните 2“ разказва историята на произхода на Гру – измисления суперзлодей, озвучаван на английски от актьора Стив Карел. В този филм той е 11-годишно момче, което крои планове да завземе света от мазето си. Рейтингът на одобрението в Rotten Tomatoes е 72%, което е над оценката от 55% за първия филм за миньоните. И двете анимации са производни на филма на Universal от 2010 г. „Аз, проклетникът“.

Представянето на филма помогна да се премахнат опасенията, че родителите, разтревожени заради Covid-19, не са готови да заведат децата си обратно на кино. „Баз Светлинна година“ на Disney и Pixar се представи много по-зле от очакваното при дебюта си, а продажбите от билети се сринаха от премиерата му в средата на юли. Този уикенд той се озова на шесто място с 6,6 млн. долара, показват оценки на Comscore.

Disney обаче вероятно ще си възвърне короната в боксофис класацията следващия уикенд. Студиото планира да представи филма по Marvel „Тор: Любов и гръмотевици“, който може да се окаже един от най-добре продаваните за 2022 г.

Последна актуализация: 00:20 | 15.08.22 г.
Специални проекти виж още
Още от Новини виж още

Коментари

Добави коментар
Финанси виж още