“Ако сте милиардер и купувате произведения на изкуството, искаме да ви познаваме”, посочва Клайн. “Ако нямате пари и сте студент, но изкуството ви допада, искаме да познаваме и вас”. Студент, който сега може да си позволи само малко копие за 100 долара, след десетина години може да купува творби от по 25 000 долара. Но истинското предизвикателство е как да бъде увеличена публиката, която се интересува от визуално изкуство.
“Ако можехте да вземете 15 000 деца, които ходят на концертите на Green Day или на фестивала Warped tour, и да ги заведете да разгледат произведения на изкуството, те със сигурност биха го харесали”, твърди Магнарела. “Но те не знаят, че то е тук, не знаят, че съществува, не познават тези артисти. Така че вместо да доведем малка група от колекционери, въпросът пред нас е как да стигнем до масите. Как мога да накарам 16-годишната ми дъщеря да се вълнува толкова от визуално изкуство, колкото от музика?”.
Един от начините, чрез които може да се случи това, е чрез директен контакт с музикалните фенове. Когато Green Day издават осмия си студиен албум “21st Century Breakdown”, Магнарела и Клайн поръчват на Лоугън Хикс да направи изложба, основана на текстовете в албума. Той изпраща текстовете на 18 различни художници, които създават по една картина за всяка песен. Така е създадена изложба в лондонска галерия по време на британското турне на Green Day. В рамките на лятното турне на местата, където свири бандата, се поставят LED екрани, на които се показват произведенията на изкуството. Феновете имат възможност да изтеглят изображенията напълно безплатно от интернет.
Креативният екип предлага и друг начин за насърчаване интереса към изкуството. През 2010 г. те популяризират шоуто на художника Чарминг Бейкър в Ню Йорк. За целта раздават 10 000 флайера и 25 000 картички на минувачи по улиците. Въпреки че абсолютно всички картини от изложбата са продадени предварително, посетителите имат възможност да се сдобият с лимитирана серия принтове, които се продават на цени между 100 и 500 долара. В краен случай могат да се приберат у дома с безплатна картичка, стикер или книга за спомен.
“Никой, който дойде на шоуто, няма да си тръгне с празни ръце”, подчертава Клайн.
В крайна сметка усилията им се отплащат. Когато започват работа с Чарминг Бейкър, картините му се продават за около 2500 долара, а пред последния месец в Лос Анджелис достигат до 150 000 долара, твърди Клайн.
От гледна точка на творците работата с Магнарела и Клайн е доста привлекателна, тъй като им дава повече творческа свобода. “Това е страхотно, защото мога да продължавам да правя това, което по принцип правя”, хвали се Хикс.


Вижте кои са най-устойчивите на ръжда коли на старо
Спипаха поредния варненец с дрога
Арестуваха варненец, системно отказвал тестове за дрога на пътя
1500 души дойдоха на погребение.... на 12-годишен миниван
Градската елха във Варна грейна с тържествен концерт (СНИМКИ)
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Дакота Джонсън, Нина Добрев и Ана де Армас демонстрираха супер фигури в чернo
Как да преодолеем усещането, че не сме достатъчно добри?
Джеймс Камерън все още е лудо влюбен в звездата си от „Титаник“ Сузи Еймис
Кейт Уинслет дойде с красив млад кавалер на червения килим
Бърнаут или липса на витамини?