- Какви са плановете на Fashion Days за България?
- В България се намираме в много добра позиция на пазара на модни стоки. След сливането с eMAG се стремим към разширяване на броя хора, до който достигаме в страната. Най-голямото предизвикателство, с което се сблъскваме в страната, е да накараме хората да пазаруват онлайн. В момента се конкурираме с физическите магазини, с хубавите търговски обекти в моловете, ето защо работим в посока предоставянето на наистина добро потребителско преживяване. Освен това ще продължим да предоставяме достъп до множество марки, които все още не присъстват под такава форма на българския пазар. В този смисъл продължаваме увеличаването на брандовете и се надяваме да успеем да привличаме все повече и повече българи към онлайн пазара на модни стоки.
- Планирате ли да наемете повече хора в България?
- В момента сме във фаза, в която растем бързо, но също така подобряваме ефективността си. Планираме това да продължи и през следващата година. В първата половина на 2016 г. вероятно ще можем да се справяме с екипа, с който сега разполагаме, но през втората половина на годината вероятно ще започнем да наемаме нови хора.
- Смятате ли да отворите нови складове скоро?
- В Букурещ разполагаме със складове, които са разположени в близост един до друг, но обмисляме възможността да съберем всички операции в един склад. Това ще направи всичко много по-ефективно и ще опрости начина, по който извършваме доставките до нашите клиенти. Ще се случва по-бързо и ще намали разходите ни. Вече имаме почти всичко необходимо това да се случи. Най-вероятно ще се случи преди края на второто тримесечие на следващата година.
- В плановете на Fashion Days фигурира ли и отварянето на складове в България?
- Всъщност чисто логистично, се справяме добре, оперирайки в Румъния. Имаме страхотни услуги и доставки, както там, така и в България и Унгария, така че засега няма изгледи да отваряме складове във вашата страна.
- Можете ли да разкриете какви скорошни инвестиции планирате да направите в България?
Не мога да разкрия подобни данни. Технически няма да инвестираме повече в нито един от пазарите, защото имаме за цел да излезем на печалба през тази година. Разбира се, провеждаме силни маркетингови кампании непрестанно, така че ще продължим да инвестираме в тази посока.


Вижте кои са най-устойчивите на ръжда коли на старо
Спипаха поредния варненец с дрога
Арестуваха варненец, системно отказвал тестове за дрога на пътя
1500 души дойдоха на погребение.... на 12-годишен миниван
Градската елха във Варна грейна с тържествен концерт (СНИМКИ)
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Дакота Джонсън, Нина Добрев и Ана де Армас демонстрираха супер фигури в чернo
Как да преодолеем усещането, че не сме достатъчно добри?
Джеймс Камерън все още е лудо влюбен в звездата си от „Титаник“ Сузи Еймис
Кейт Уинслет дойде с красив млад кавалер на червения килим
Бърнаут или липса на витамини?