Marc Jacobs съвсем скоро ще отвори новия си магазин за парфюми в Манхнатън, но за разлика от всички останали такива места в него няма да се използват пари.
Вместо това можете да си вземете нещо като в замяна трябва да пишете туийтове, да качвате снимки в Intsagram и да изказвате мнението си за продуктите във Facebook.
Новият магазин носи името Daisy Marc Jacobs Tweet Shop и се намира в Ню Йорк. Идеята му е да развие т.нар. "социална валута".
Заснемайки продуктите и пишейки съобщения с хаштаг #MJDaisyChain посетителите ще могат да се сдобиват с брандирани подаръци. В това число влизат парфюми, колиета и дори портмонета. Най-добрата Instagram снимка на деня пък ще печели чанта. След това всеки посетител ще трябва да посети гишето, за да получи подаръка си.
През годините брандът Daisy е изградил присъствие в социалните мрежи и необичайното решение на компанията е начинът ѝ да благодари на хората, които обичат Daisy и постоянно намират артистични начини, чрез които да покажат привързаността си към марката, твърди Лори Сингър, маркетинг вицепрезидент в Marc Jacobs.
Денят на отварянето на магазина е избран внимателно - той съвпада с началото на Седмицата на модата в Ню Йорк, пише Mashable.
Концепцията за магазина дошла от разговор с представители на Facebook, според които Daisy е една от марките, които ангажират най-силно последователите си в социалната мрежа.
Брандът не е най-следваният във Facebook, но феновете му са сред най-лоялните. Те не само публикуват снимки с него, но и рисуват неща, вдъхновени от него, оставяйки своето послание и стил.


Евакуираните моряци от танкера „Кайрос” са предадени на Гранична полиция във Варна
Ватерполният „Комодор” с победа и минимална загуба в столицата
Четири български победи и шест нокаута белязаха SENSHI 29
Арестуваха двама заради 30 литра ракия в Добрич
ООН търси 33 млрд. долара за хуманитарни мисии на фона на свито финансиране
Китайски изтребители прихванаха японски край Окинава
Зеленски е в Лондон за мирните преговори
Rheinmetall очаква високо търсене в следващите 10-15г, част 2
Rheinmetall очаква високо търсене в следващите 10-15г, част 1
10 коли, които бяха близко до съвършенството
Завръщането на Toyota MR2 е все по-близо
Отстъпки от над 100 000 долара показват, че богатите не искат електромобили
Знаете ли какво крие BMW X5 (E53) в резервната си гума?
Новият Mercedes-Benz GLB получи радикален дизайн и технологии
Министър Атанас Запрянов посрещна новия патрулен кораб “Храбри” СНИМКИ
Арас-Текстил – традиция, отговорност и иновации в България
Ледените пързалки в София откриха сезона
Желязков: Ключово е бюджетът да бъде подкрепен, това не е смокинов лист за кабинета
преди 11 години Аз също видях аромата в една от социалните мрежи и то точно, когато си търсех ново ухание. Поръчах го от сайта на ivis.bg, за съжаление при тях бонус награди няма отговор Сигнализирай за неуместен коментар