IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Първият тестов автомобил на Great Wall от завода в Ловеч е готов

Първите коли за продажба трябва да са готови до началото на 2012 г., а от дилърски офиси са приели вече над 150 заявки за различни модели

17:00 | 14.11.11 г. 19
Автор - снимка
Създател
<p>
	Служителите на &quot;Литекс Моторс&quot; с първата асемблирана в Ловеч кола. <em>Снимка: &nbsp;Литекс Моторс</em></p>

Служителите на "Литекс Моторс" с първата асемблирана в Ловеч кола. Снимка:  Литекс Моторс

Екипът млади инженери на "Литекс Моторс" АД монтира първия автомобил Great Wall. Колата е от клас "Great Wall Voleex C10".

Нейната изработка е начало на т.нар. пробно производство, чиято цел е тестване и синхронизиране на оборудването и поточните линии, както и въвеждане на системата за качество на произвежданите автомобили, съобщи компанията.

С пробното производство служителите на завода допълнително ще усъвършенстват своите умения. 

"Литекс Моторс" планира да е готов с първите си произведени автомобили за пазарите у нас и в чужбина в началото на 2012 г. Тогава трябва да бъде открит официално и заводът на компанията.

Поради голямото потребителско търсене на автомобили Great Wall компанията вече разкри свои дилърски офиси в цялата страна, които в момента предлагат най-вече автомобили внос. До момента те са приели общо над 150 заявки за различни модели.

До края на годината у нас ще бъдат изградени общо 15 дилърски офиса за продажба на автомобилите. През следващата година офисите ще станат 22.  

Първите коли, които ще слязат от конвейера, ще се продават на цени, съобразени с местния пазар. Масовият градски модел Voolex ще струва 15 990 лева с всички екстри, най-евтините джипове Hover ще са по 28 699 лв. с ДДС и екстри, а цените на пикапите започват от 24 000 лева.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 13:51 | 14.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

19
rate up comment 0 rate down comment 0
skitalo
преди 12 години
Я, гледам тук на снимката: чисто нов МУТРОМОБИЛ сме произвели!Гришата значи от сокове мина направо на автомобили... Ако съдим по соковете, да не дава Господ да си в такъв мутромобил, пък бил той и нов - хехе!
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
18
rate up comment 0 rate down comment 0
vanio tanov
преди 12 години
Митцубиши моторите не са ли доказани?! С Дачия са горе долу в един ценови сегмент, но дачия са само едно купе и един волан. А с пиакапа си Great Wall, издухват не сямо тях. Лично мнение разбира се.
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
17
rate up comment 0 rate down comment 0
hoult
преди 12 години
Те това е мисленето на българина. Да си вземем кола втора ръка и после си бием главата.
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
16
rate up comment 1 rate down comment 0
rdjarov
преди 12 години
Мисля че колегата коментира вярно! Нека да ги наблюдаваме как ще се развият нещата! Аз лично за тази цена бих предпочел западна втора ръка кола или втори лизинг от оторизиран дилър ...
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
15
rate up comment 0 rate down comment 0
hoult
преди 12 години
Гледал си ама на куково лято. И още малко няма ли да поискаш да се раздават без пари.
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
14
rate up comment 5 rate down comment 1
bertram
преди 12 години
Гледах ги на изложението и общото ми впечатление е, че са супер пластмасова история. Мисля, че сравнение с Волво и Ягуар (че били и те с китайска шапка) е супер неуместно, защото това са компании с история и инженери. Китайците в момента са на 5 години от произвеждането на хубав автомобил. Корейците вече отдавна го постигнаха, но и те минаха по този път. Според мен стартовите им цени са високи. Търговския екпи май е пропуснал, че на пазара в БГ се предлага Дачия на конкурентна цена и поне донякъде доказана с качество и традициии марка (+ френските мотори)Поздрави и успехПП цените трябваше да са от 9999лв за нов автомобил...пък било то с орязана версия.
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
13
rate up comment 3 rate down comment 0
sandiu
преди 12 години
Това е хубава новина за България.Сега държавата трябва да помогне на българския производител.Всички държавни учреждения,институции,общини,областни управи,полиция да са задължени да купуват само българските автомобили.Даже и депутатите да спрат вече с мерцедеси и беемвета а да се качват на българските коли.
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
12
rate up comment 1 rate down comment 0
radkoDI
преди 12 години
Хубаво е, че ще се прави отново автомобил в България - мен ме интересува всички по тази верига да си плащат данъците и осигуровките. Ще ми е интересно каква ли производителност на работещите там ще се цитира след една-две години.
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
11
rate up comment 2 rate down comment 2
hoult
преди 12 години
Аман от *** в тази държава като теб. Направи ти нещо бе *** такъв. Ягуар и там са китайци и какво скапана марка ли е вече.Волво и там са китайци и какво скапана марка ли е. Твоята логика ти се губи отвсякъде пич или пишеш просто те така.
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
10
rate up comment 5 rate down comment 4
Danny666
преди 12 години
Благодаря за комплимента :) ! Веднага ще се изфукам на жената ха ха хаЛивади кой ще си купи КИТАЙСКОБЪЛГАРСКИ *** на тези цени ???Та един форд фокус чисто нов в Щатите е $9999 или 14хил лева ! Мазда 3 е $13000 чисто нова или 18000 хил. лева !!! На една година са НАПОЛОВИНА !!!Аз може и да съм тъм ама толкова *** че да си купа този *** на ТАКАВА ЦЕНА мерси. Оставам си *** ха ха ха...а на тарикатите от БГ наслука :)
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
Финанси виж още