Японската компания Mitsubishi има намерение да стане нишов производител, като се концентрира върху два типа автомобили. Всъдеходите и минивановете трябва да станат основа на моделната гама на компанията, докато с останалите модели ще се заемат нейните партньори.
Това стана ясно по време на автомобилния салон в Токио, където компанията недвусмислено показа какъв път смята да поеме. Пред изданието Autocar представител на производителя заяви, че "Mitsubishi е намерила своята пазарна ниша и в компанията са убедени, че могат да заемат лидерски позиции в сегментите на всъдеходите и минавановете, за които ще бъдат използвани най-съвременни хибридни технологии."
Подобна политика поставя под заплаха съществуването на популярни модели на японската компания като Colt/Mirage или Lancer. Засега не е ясно дали Mitsubishi напълно ще се откаже от подобни автомобили, но се предполага, че моделите тип "седан" и "хечбек" ще бъдат поверени на алианса Renault-Nissan. С него компанията подписа договор за сътрудничество само преди месец. Освен това двете страни се разбраха и за обмен на технологии и съвместна разработка на малък електромобил.
Още новини с автомобилна тематика четете в Automedia.bg
Това стана ясно по време на автомобилния салон в Токио, където компанията недвусмислено показа какъв път смята да поеме. Пред изданието Autocar представител на производителя заяви, че "Mitsubishi е намерила своята пазарна ниша и в компанията са убедени, че могат да заемат лидерски позиции в сегментите на всъдеходите и минавановете, за които ще бъдат използвани най-съвременни хибридни технологии."
Подобна политика поставя под заплаха съществуването на популярни модели на японската компания като Colt/Mirage или Lancer. Засега не е ясно дали Mitsubishi напълно ще се откаже от подобни автомобили, но се предполага, че моделите тип "седан" и "хечбек" ще бъдат поверени на алианса Renault-Nissan. С него компанията подписа договор за сътрудничество само преди месец. Освен това двете страни се разбраха и за обмен на технологии и съвместна разработка на малък електромобил.
Още новини с автомобилна тематика четете в Automedia.bg
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.


Само за два месеца - 65 магазина са завишили цените необосновано преди еврото
Турски F-16 свалиха дрон "извън контрол" над Черно море
24% повече приходи са регистрирали хотели във Варна в сравнение с миналата година
Устойчив ръст на заболеваемостта от грип във Варна, най-засегнати са децата
45-годишен варненец след като го блъсна кола, която не спря на стоп
Венецуелският петрол, съхраняван в морето, защитава Китай при натиска на САЩ
Тръмп: Краят на войната е по-близо от всякога
Готови ли са САЩ за още натиск над Русия
САЩ предложиха на Украйна гаранции в стил Член 5
Тръмп за Роб Райнър: Той беше побъркан
Renault слага край на най-малко известната си марка
Електрическият кросоувър на Bentley ще повтаря Porsche Cayenne
Полицаи получиха "умни" очила за борба с нарушители
ID. Polo - избор от 4 двигателя и цена под 25 000 евро
Audi възражда легенда от 90-те години
Подпорна стена се срути в Стара Загона, загина работник
Силвия Рашкова: В спорта нервната система играе важна роля
БСП - Кюстендил настоява за оставката на ръководството на партията
Седем магистрати се кандидатираха за български европрокурор
Зеленски по въпроса за териториите: Все още не говорим за референдум
преди 12 години Никой не е съсипал Nissan.От години японците трудно издържат на постоянно растящите разходи за технологична и развойна дейност и взеха да търсят с кой да се кооперират за да си поделят това перо. Двигатели на Рено вече 20 години се слагат в модели на Volvo, Nissan и не малко други производители на леки автомобили. Немците доста вдигнаха (и продължават да вдигат) летвата в развойната дейност и става все по-трудно да се съревноваваш с тях. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 12 години Тия рендета съсипаха Нисан, сега ще съсипят и Мицубиши. Как са се разбрали, като Нисан от години са в нишата на всъдеходите и са оставили леките на Рено ( единствено Микра и ГТР все още се развиват) отговор Сигнализирай за неуместен коментар