Германският автомобилен концерн Daimler AG представи нов дисплей Hyperscreen, който ще покрие почти цялото табло на неговите луксозни модели Mercedes-Benz, в опит да надмине голямата сензорна информационно-развлекателна система на американския си конкурент Tesla Inc, която е отличителен белег за успеха на лидера в сегмента на електрическите превозни средства, пише Ройтерс.
Във видео презентация главният изпълнителен директор на Daimler Ола Калениус заяви, че новият дисплей, който е с ширина 56 инча (142,24 см) засенчва 17-инчовия екран на Tesla, ще дебютира в модела EQS, новия напълно електрически седан на Mercedes, който ще бъде представен по-късно тази година, предлагайки пробег с едно зареждане на батерията от 700 км.
Освен че технологията разполага с функции като измерване на скоростта, както и музикални и навигационни функции. Екранът ще позволява на пътниците да имат достъп до някои функции на превозното средство, както и да гледат телевизия без да пречат на водача.
Tesla доминира при глобалните продажби на електрически превозни средства, а традиционните производители на автомобили като Daimler са впрегнали сили, за да разработят превозни средства, с които да се конкурират с компанията на Илон Мъск за пазарен дял.
Намерението на Daimler да победи Tesla е подкрепен от по-строгите стандарти за емисиите на въглероден диоксид в Европейския съюз (ЕС) и Китай и решението на все повече страни да започнат да забраняват продажбите на нови бензинови или дизелови автомобили още през 2030 г.


Защитата на Благомир Коцев оспорва размера на паричната гаранция от 200 000 лв.
Днес във Варна ще бъдат връчени наградите "Доброволец на годината"
Инициатива за размяна на играчки във Варна
Във Военноморския музей представят най-новите си експонати, дарени през 2025 г.
Облачно време на много места в страната днес
AI асистентите компенсират разликата между физическо и онлайн пазаруване
Луксозните марки и автомобилите помрачават прогнозите за Франция и Германия
Коалицията на Мерц е на ръба при решаващо гласуване за пенсионната реформа
Warner Bros. започва преговори за сключване на ексклузивна сделка с Netflix
Моди разстила червен килим за Путин, въпреки натиска от САЩ
Lexus LFA се завърна като... електромобил
Нова технология на Mercedes прави задните спирачки безсмислени
REST - една малко известна екстра в стари Audi-та и VW-та
Най-готините коли на шампиони във Формула 1
Новата суперкола на Toyota – V8 с 640 к.с. и алуминиево шаси
Черната златка унищожава овощните градини в България
Кметът на Враца ще съди протестиращи за издевателство над семейството му
Задържаха над 17 килограма марихуана в Любимец
Напрежение в НС: Белобрадова даде за подпис оставката на Желязков
След 50 години партньорство Ferrari и PMI отварят нова глава
преди 4 години Нормално. Аз да бях и аз също нямаше да си мърдам *** ако нямаше натиск. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 4 години Ако не бяха Тесла,прословутите германци щяха съвсем лежерно да си я карат и да продължават с минималните подобрения във всяка нова итерация на еднообразните си модели.Сега се опитват да наваксат проспиването си на тенденцията в сектора. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 4 години Друзья,Даймлер и другите произвеждат повече от 120 години димящи печки!Миналата година Тесла произведе 500000 електрически автомобили.Добре, нека да ги сравняваме.Колко електрически автомобили произведе Даймлер през миналата 2020 година?!Тесла произведе 0000000 димящи печки!Наистина не можем да ги сравняваме! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 4 години Щото Бенц продават за полугодие колкото теслата за цялата 17 години история.Впечатлен съм обаче от размера на човешката глупост в случая... отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 4 години ...що не си премерят продажбите? отговор Сигнализирай за неуместен коментар