Renault представи официално изцяло новото си предложение от сегмент D. Седанът носи името TALISMAN, заменя на пазара едновременно Laguna и Latitude, като ще има публична премиера във Франкфурт през септември.
Моделът е базиран на новата модулна платформа CMF, която му подсигурява щедро междуосие от 2,81 метра. Общата дължина е 4,85 м., височината - 1,46 м., а широчината - 1,87 м. Обемът на багажника достига 608 литра, като стандартно задната седалка е разделена в съотношение 60/40.
Що се отнася до дизайна, той е далеч по-динамичен и емоционален от този на предшествениците. В предната си част Renault TALISMAN е оборудван с масивна хромирана решетка на радиатора, Full-LED фарове и атрактивни дневни LED светлини, разположени под основните фарове. Стоповете също са оборудвани с LED технология, като демонстрират 3D дизайна, представен преди това при кросовъра Kadjar.
Интериорът изглежда доста стилен и изчистен, но въпреки това дизайнерите са подсигурили редица места за съхранение на малки предмети, чийто общ обем достига 25 литра. От френската компания уточняват, че разстоянието за коленете на возещите се отзад е 262 мм. Базовите версии се оборудват с 4,2-инчов дисплей на централната конзола, докато при по-високите нива на оборудване е налична инфо-развлекателната система R-Link 2, комбинирана със съраунд озвучение от Bose. Централната част на арматурното табло също представлява мултиекран.
Двигателната гама на модела е представена от два бензинови и три дизелови мотора.
Бензиновите агрегати са оборудвани с турбо - TCe 150 и TCe 200, и развиват 150 и 200 к.с. съответно. Тези мотори се оборудват стандартно със 7-степенна автоматична трансмисия с два съединителя.
Дизеловите опции - dCi 110 и dCi 130, се предлагат с 6-степенна ръчна кутия или с гореспоменатата 7-степенна автоматична трансмисия, докато върховият дизел със 160 к.с. се оборудва стандартно с 6-степенна автоматична кутия с два съединителя.
Инженерите на Renault са въвели в модела и технологията с четири завиващи колела 4Control, позната от Laguna. Новост е също така активното окачване Multi-Sense, предлагащо 5 режима на работа - Comfort, Sport, Eco, Neutral и Perso.
Още при пазарната премиера на новото Renault TALISMAN ще бъде налична и върхова версия Initiale Paris. Тя демонстрира редица уникални елементи в екстериора и интериора, сред които кожена тапицерия Nappa, уникален черен цвят за купето, контрастиращи шевове и др.
Публичната премиера на модела ще се състои през септември във Франкфурт, а стартът на продажбите е насрочен за края на тази година.
Още снимки вижте в Automedia.bg
Новият седан на Renault от сегмент D
TALISMAN предлага трансмисии с два съединителя, адаптивно окачване и системата 4Control
15:05 | 07.07.15 г.Снимка: Renault
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
напиши коментар
-
Големите технологични компании в САЩ намаляват офис площите си в нов удар за пазара
-
Съобщение за икономистите: Геополитиката също е от значение
-
Jaguar улавя електрификацията в опит да си върне старата слава с нови методи
-
Каква цена плаща светът за климатичните промени?
-
Линднер: Германия се нуждае от икономически обрат за геополитическата си позиция
-
Подкрепен от LVMH фонд придобива мажоритарен дял в Kiko
-
Защо Китай отменя доставките на пшеница от САЩ?
-
Наказанието на Китай за лоши длъжници: Без бързи влакове и хубави хотели
-
Защо инфлацията в България продължава да е над средната за еврозоната?
-
Издръжката на БНБ за 2023 г. е близо 133 млн. лева
-
Затягането на паричната политика в еврозоната се пренася бавно върху лихвите в България
-
Лихвите по жилищните и потребителските заеми намаляват и през март
Специални проекти виж още
Коментари
Финанси виж още
-
S&P 500 и Nasdaq отбелязаха най-добрата си седмица от ноември 2023 г.
1 -
Кристиан Нойер: ЕЦБ може да не е в синхрон с Фед през някои тримесечия
-
Лихвите по жилищните и потребителските заеми намаляват и през март
-
Издръжката на БНБ за 2023 г. е близо 133 млн. лева
3 -
Европейските банкови акции достигнаха най-високото си ниво от 2015 г. насам
-
Германия ще поеме допълнителни 8 млрд. евро нов дълг през 2025 г.