Уебсайтовете можеха да се възползват от нарастващата популярност на социалните мрежи и да намалят шансовете потенциалните клиенти да се подразнят и да напуснат преди да извършат покупка. Facebook и Google могат да се възползват от всички данни, които ще съберат относно това къде потребителите прекарват времето си и какви неща купуват. Рекламодателите пък могат да рекламират продуктите си по-ефективно с по-добро таргетиране.
„Нарушаване на личното им пространство“
Този любовен триъгълник изглежда се разпада. Сони твърди, че уебсайтовете сега вижда по-малко стойност в тази връзка, до голяма степен защото потребителите губят доверие във Facebook.
През 2018 г. беше разкрито, че компанията за анализ на данни Cambridge Analytica е събрала лични данни от 87 млн. профила във Facebook и ги е използвала за таргетиране на реклами в президентската кампания в САЩ през 2016 г. По време на пандемията потребителите на Facebook бяха залети от дезинформация за маските и ваксините. А от документите, публикувани миналата година от бившата служителка на Facebook Франсис Хаугън, потребителите научиха, че Facebook знае за щетите, които продуктите ѝ причинят, но в много от случаите не се опитва да ги поправи.
Facebook „е наистина лично пространство, в което хората споделят рождените си дни и семейните си снимки“, казва Сони. „Хората започнаха да се чувстват сякаш има нарушаване на личното им пространство“.
Стефани Лиу, маркетинг анализатор във Forrester, твърди, че все по-често говори с компании с компании, особено търговци на дребно от индустрията за потребителски опаковани стоки, които „ми се обаждат и казват, че искат да скъсат с Facebook”. Бутонът за Google е по-силен, защото е „много по-трудно да се разделиш с Google”, допълва тя.
Dell все още поддържа влизане с регистрацията от Google, защото това е „единствената, която има достатъчно мащаб“, посочва Фелч.
Според доклад за 2022 на LoginRadius Google е най-предпочитаната опция за вход в различни уебсайтове сред северноамериканските потребители на база на анализ на над 1000 сайта и приложения. Около 38,9% от хората предпочитат да ползват регистрацията си в Google, което представлява увеличение от близо 1,5 процентни пункта спрямо 2019 г. Междувременно делът на потребителите, които твърдят, че предпочитат Facebook, е намалял с повече от 5 процентни пункта през същия период до 38,7%.


Желязков: Тази година България има два пъти по-висок икономически растеж от средния за Европа
Защитата на Благомир Коцев оспорва размера на паричната гаранция от 200 000 лв.
Днес във Варна ще бъдат връчени наградите "Доброволец на годината"
Инициатива за размяна на играчки във Варна
Във Военноморския музей представят най-новите си експонати, дарени през 2025 г.
Администрацията на Тръмп не смята Украйна за приоритет
Петролът поскъпва за 2-ри ден поред воден от перспективите за излишък на пазара
AI асистентите компенсират разликата между физическо и онлайн пазаруване
Луксозните марки и автомобилите помрачават прогнозите за Франция и Германия
Коалицията на Мерц е на ръба при решаващо гласуване за пенсионната реформа
Lexus LFA се завърна като... електромобил
Нова технология на Mercedes прави задните спирачки безсмислени
REST - една малко известна екстра в стари Audi-та и VW-та
Най-готините коли на шампиони във Формула 1
Новата суперкола на Toyota – V8 с 640 к.с. и алуминиево шаси
За първи път: Бебе бенгалски тигър се роди в зоопарка в Стара Загора
Борисов тества Пеевски, иска закриване на комисията “Сорос”
Меглена Кунева: България влиза в еврозоната с липса на визия
Български шофьор на камион е задържан в Гърция, бил в насрещното платно
Черната златка унищожава овощните градини в България
преди 3 години Глупавите "бутони" все още стоят НАВСЯКЪДЕ ... отговор Сигнализирай за неуместен коментар