IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Рекламодателите в социалната мрежа Х вече няма да могат да промотират профилите си

Рекламираните профили генерират над 100 млн. долара годишно глобални приходи на платформата

16:17 | 15.08.23 г.
Снимка: Bloomberg
Снимка: Bloomberg

Социалната мрежа Х, преди известна като Twitter, вече няма да позволява на рекламодателите да промотират профилите си в потока от съобщения на платформата, за да привличат нови потребители, съобщава Ройтерс, позовавайки на информация на Axios. Изданието съобщи новината във вторник въз основа на имейл до клиентите рекламодатели.

Рекламираните профили генерират над 100 млн. долара годишно глобални приходи за X, се посочва в материала на изданието.

Х не е отговорила веднага на искането на Ройтерс за коментар.

Рекламодателите до голяма степен разчитат на подобни реклами, за да разпространяват бизнеса си в платформата и да се насочват към конкретни потребители.

Главният изпълнителен директор Линда Якарино – бивш рекламен директор на NBCUniversal, се опитва да ребрандира имиджа на компанията, откакто пое поста на 5 юни, и да върне рекламодателите, които си тръгнаха след промените, наложени от новия собственик Илон Мъск.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 16:18 | 15.08.23 г.
Специални проекти виж още
Още от Социални мрежи виж още

Коментари

Финанси виж още