IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Netflix пуска от ноември стрийминг услугата си с реклами срещу 7 долара месечно

Новият абонаментен план ще бъде пуснат в САЩ и още 11 страни, включително в Япония, Франция и Бразилия

21:30 | 13.10.22 г.
Автор - снимка
Създател
Снимка: Bloomberg L.P.
Снимка: Bloomberg L.P.

Стрийминг компанията Netflix Inc. ще въведе нов абонаментен план с реклами на 3 ноември, като месечната такса ще бъде 7 долара, съобщава Bloomberg.

Компанията разчита, че с новия абонамент ще привлече повече нови клиенти, които се фокусират върху по-евтините услуги, и ще позволи бърз рестарт на растежа.

Новият абонаментен план ще бъде пуснат в САЩ и още 11 страни, включително в Япония, Франция и Бразилия, информират от Netflix. Той ще включва четири до пет минути реклами на час и ще предлага по-ниско видео качество от нивата на по-скъпите планове. Част от съдържанието няма да бъде налично, защото компанията няма права да го излъчва с реклами.

Netflix отдавна рекламира своята услуга за стрийминг като алтернатива на кабелната телевизия без реклами и се съпротивлява на призивите за въвеждане на такива. Но тъй като растежът на абонатите изчезна, а цената на акциите ѝ е в застой,  компанията търси по-евтината версия на своята услуга с реклами, за да си осигури допълнителни приходи.

Представители на компанията казаха, че вече разполагат със стотици рекламодатели и са разпродали по-голямата част от инвентара си за услугата, наречена Basic with Ads.

Цената дава на Netflix конкурентен продукт срещу подобни предложения на по-нови пазарни играчи. Планът е с 3 долара на месец по-евтин от версията на HBO Max с реклами. Цената му е с долар по-ниска от предстоящата услуга на Disney+ с реклами.

Настоящите пакети на компанията без реклами варират от 10 долара на месец за план, който позволява на потребителите да гледат на един екран едновременно, до 20 долара на месец за услуга с висока разделителна способност с до четири екрана едновременно.

След новината книжата на Netflix поскъпнаха с 4,1% до 229,92 долара след новината.

Компанията очаква включващата реклами версия на стрийминг услугата ѝ да достигне около 40 млн. гледания глобално до третото тримесечие на 2023 г. Netflix прогнозира 4,4 млн. уникални зрители по света към края на годината, като 1,1 млн. от тях ще са от САЩ.

Прогнозата на Netflix обхваща няколко пазара, включително Бразилия, Мексико, Япония, Великобритания, Франция, Германия, Южна Корея, Испания, Италия, Австралия и Канада

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 21:09 | 13.10.22 г.
Специални проекти виж още
Още от Софтуер виж още

Коментари

Финанси виж още