Приходите от продажби на Prada нараснаха за първи път от девет месеца, след като стабилното търсене на нейната марка Miu Miu компенсира спада на едноименния бранд на гиганта, пише Bloomberg.
Нетните приходи от продажби нараснаха до 4.07 млрд. евро на годишна база, обяви листнатата в Хонконг компания. Приходите от продажби на Miu Miu, която е особено популярна сред младите клиенти, скочиха с 41% през същия период.
Prada записа 19 поредни тримесечия на растеж, което потвърждава "силата на нашите марки и качеството на нашата стратегия", коментира Патрицио Бертели, председател на групата Prada и изпълнителен директор.
Очакванията за подобрение в индустрията за луксозни стоки нараснаха през последните няколко дни, след като някои европейски модни къщи обявиха данни за продажбите, които предполагат, че спадът в търсенето може да отшумява.
Миналата седмица LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton, най-голямата луксозна група в света, отчете завръщане към растежа на приходите от продажби през третото тримесечие. Собственикът на Gucci - Kering, също изненада приятно инвеститорите в сряда, след като регистрира по-малък от очаквания спад на приходите от продажбите за третото тримесечие, като търсенето на луксозните стоки на компанията се подобри в Северна Америка.
Италианската модна компания Brunello Cucinelli наскоро също потвърди целта си за растеж за цялата година и заяви, че отчита много добри продажби във всички географски области.
През третото тримесечие нетните приходи от продажби на марката Prada намаляха с 0,8% при постоянни валути, по-малко от очаквания от анализаторите спад от 1,7%. Приходите от продажби на бранда Miu Miu се увеличиха с 29 на сто, „подкрепени от широко разпространеното поскъпване в различните категории и географски региони“, обяви компанията.
Марката Miu Miu, популярна сред потребителите от поколение Z, е изправена пред неблагоприятни сравнения със същия период на миналата година, когато приходите от продажбите ѝ скочиха със 105%.
Главният изпълнителен директор на Prada Андреа Гуера, заяви, че фактът, че Miu Miu „поддържа устойчива траектория на растеж в продължение на 4 години, включително през това тримесечие“, показва „здравето“ на марката и на по-голямата група.
Въпреки това някои анализатори са предпазливи, когато става въпрос за прогнозиране възстановяването на сектора като цяло. В бележка от миналата седмица анализаторите на Berenberg написаха, че „луксът е в инфлексна точка“, споменавайки натиска в Китай, свиването на доходите на част от потребители и променящите се навици сред по-младите купувачи като фактори, които са изменили пейзажа от „изключителните“ години след 2010 насам.


Протестите започнаха със загрявка за довечера
Важно! Вижте как да се предпазите, за да не пострадате по време на протест
Областната дирекция на МВР във Варна получава държавен имот
Община Варна стартира проекти за ремонт на СК „Локомотив“ и НЧ „Христо Ботев 1928
Черно море пусна билетите за мача с Арда за Купата на България
Гюр: Софтуерът на Fal оптимизира чиповете на Nvidia
За да защити САЩ, Тръмп спира помощта за развитието на Африка
Обикновените бели тениски на Брунело Кучинели струват 500 долара. Само не ги наричайте тихи
Пасивност към еврото прави българския бизнес уязвим за конкуренцията от ЕС
Ръсел Вуут е архитектът на имперския президентски мандат на Тръмп
С кой ще се конкурира новата суперкола на Toyota
Основните прилики между класическото Renault 5 и новото ЕV
Блокче глина може да направи чудеса при почистване на автомобила
Citroen направи щур ван със спалня и киносалон
Хиляди употребявани коли загубиха важна функция
И студенти от НАТФИЗ излязоха на протест
Кабинетът отпусна 1,7 млн. лева за неприетите деца в детски градини