Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Lime показва апетит към българския пазар за наемане на е-скутери

Компанията търси мениджър на операциите си у нас

Lime показва апетит към българския пазар за наемане на е-скутери

Снимка: Архив Ройтерс

Базираната в Съединените щати услуга за наемане на електрически скутери Lime очевидно показва апетит към българския пазар.

След като преди три дни компанията публикува обява за мениджър на операциите ѝ в България, сега фирмата започна голяма рекламна кампания в социалните мрежи с цел популяризиране на услугата.

От обява, публикувана в профила на компанията в LinkedIn, става ясно, че тя продължава търсенето на човек за тази позиция у нас. Подобна обява беше качена в професионалната социална мрежа преди осем месеца. Според новата обява той ще трябва да работи с генералния мениджър за създаването на „регулярни прогнози и поставянето на цели за пазара и създаването на среда за експерименти“. 

Още по темата

Междувременно във Facebook и Instagram се появи вълна от реклами за набирането на т.нар. Lime Juicers – потребители, които се включват в специална програма за събиране и зареждане на електрическите скутери срещу заплащане.

Реклама на Lime във Facebook

От уебсайта на Lime се вижда, че компанията вече има и имейл за връзка с медиите в страната. Investor.bg изпрати запитване за коментар по темата за пускането на услугата у нас.

За амбициите на компанията да стъпи на българския пазар се говори отдавна, но досега това, което спираше компаниите, беше липсата на регулация.

В средата на миналия месец българската компания Hobo заяви амбициите си да започне да предлага електрически скутери в София. Плановете ѝ са това да се случи през септември, а в рамките на тримесечен период идеята да бъде валидирана, обясни в предаването Update по Bloomberg TV Bulgaria основателят и главен изпълнителен директор на Hobo България Теодор Рачев. По думите му въвеждането на специална регулация е от решаващо значение за предлагащите подобна услуга компании.

Само няколко дни след гостуването на Рачев в Bloomberg TV Bulgaria стана ясно, че властите у нас наистина поемат по пътя на въвеждането на регулация. Държавна агенция „Безопасност на движението по пътищата“ предложи въвеждането на задължителна регистрация и застраховка на скутерите, включително и налагането на минимална възраст за управлението им. Сред изискванията е и за максимална допустима скорост от 20 км/час.

Новите правила трябва да станат част от Закона за движение по пътищата и Закона за пътните превозни средства, но преди това да се случи ще бъдат предложени за обществено обсъждане.

Същевременно жителите в част от големите градове в Европа недоволстват от прекомерното заливане на улиците с електрическите скутери, оставянето им на нерегламентираните за целта места и нарастването на броя на инцидентите по пътищата.

По статията работиха: Елена Кирилова, редактор Магдалена Иванова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (4)

5
 
2
 
4
cum on ABBA face до: ABBA
преди 1 година
амбреажко когато к04ината на която си пета колона-расия -произведе нещо смислено тогава пиши.аре марш
0
 
9
 
3
mrynmryn до: pass
преди 1 година
Няма профилна снимка
Имам скутер и препоръките са да не се кара, ако има над 2см вода. Та зимата наистина няма да се кара. Дори късна есен, когато вали, защото повечето шахти са затлачени, а почистване няма.
3
 
5
 
2
преди 1 година
Друго си е Тесла скутера, ма как гори само:

https://www.youtube.com/watch?v=8oImYfCVONA
3
 
8
 
1
преди 1 година
Няма профилна снимка
Това сигурно само за лятото, защото есента и зимата определено няма да е много подходящо. Особено зимата, да се качиш на скутерче и то да фърга киша и луга изотзаде от нашенските столичански улици ...

Още от Новини
САЩ ограничиха износа на технологии за най-големия производител на чипове в Китай