IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Netflix инвестира милиони в билбордове

Ходът е част от мащабната рекламна стратегия на видео стрийминг услугата

10:26 | 02.07.18 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	<em>Снимка: Архив Ройтерс</em></p>

Снимка: Архив Ройтерс

Видео стрийминг пионерът Netflix, който направи революция в телевизията, инвестира в една от най-старите форми на медия, за да набере сила в разрастващата се битка за онлайн зрители и таланти, предава Ройтерс.

Netflix, която е голям рекламодател в района, е предложила 300 млн. долара през април, за да придобие базираната в Лос Анджелис Regency Outdoor Advertising, писа по-рано информационната агенция.

Източници са коментирали пред нея, че Netflix е решила само половината от активите на Regency за 150 млн. долара, за да се фокусира върху Sunset Strip в сделка, която се очаква да бъде финализирана през юли. Освен това обмисля придобиването на други билбордове в Холивуд, включително такива близо до Dolby Theatre, домът на Оскарите, допълват източниците.

Говорител на Netflix е отказал да коментира темата.

Решението на Netflix е свързано с желанието ѝ да демонстрира способността си да бъде водещ холивудски продуцент и дистрибутор. Компанията планира да пусне около 700 оригинални телевизионни сериала, филма и други програми през тази година.

Новата стратегия е свързана с това Netflix да ползва собствени билбордове, а не да наема места от други компании, твърдят източниците, които са пожелали да останат анонимни, защото споразумението не е официално обявено.

Това значи, че рекламата на конкурентите като HBO и Showtime, които в момента промотират съдържанието си на билбордове в Regency, ще бъде ограничена щом сделката бъде финализирана, коментира един от източниците.

Подходът е различен от този на CBS и на други медийни компании. Представители на HBO и Showtime не са коментирали въпроса.

Рекламата на билбордове е част от плановете на Netflix да похарчи 2 млрд. долара за реклама тази година, което да ѝ помогне да разрасне базата си от потребителите по света до 125 млн. души.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 23:10 | 11.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още