IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

AB InBev очаква ръст на продажбите на бира около Световното първенство по футбол

Компанията засилва промоцията на част от марките си

17:54 | 09.05.18 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	<em>Снимка: Архив Ройтерс</em></p>

Снимка: Архив Ройтерс

Най-големият производител на алкохол в света засилва своите маркетингови ходове преди Световното първенство по футбол това лято, след като подобни промоции вече помогнаха за насърчаване търсенето в Колумбия и Перу, пише Bloomberg.

Ръстът на печалбата на Anheuser-Busch InBev за първото тримесечие е 6,6% и надмина очакванията на анализаторите, обяви главният изпълнителен директор Карлос Брито. Той твърди, че е “уверен”, че растежът ще се ускори, особено през втората половина на годината.

Кампанията на Budweiser за Световното първенство, най-гледаното спортно събитие в света, беше пусната тази седмица. Инициативата идва в момент, в който AB InBev работи, за да генерира повече приходи от спортни състезания и събития, след като напливът на по-малки брандове през последното десетилетие отдалечи потребителите от нейните предложения за масовия пазар. За да се справи с това предизвикателство, базираната в Льовен, Белгия, компания инвестира 2 млрд. долара в промотирането на своите марки и подобрявайки своята верига за доставки в САЩ.

В Колумбия брандът Aguila е увеличил продажбите си с над 50 на сто през първото тримесечие, подпомогнат от реклами, които подхранват носталгията по последния път, в който страната е играла на Световното първенство. Cristal се е представила добре в Перу като марка, подкрепяща националния отбор.

Тазгодишното първенство ще се проведе в Русия, пазар, доминиран от Carlsberg. Датската компания миналата седмица заяви, че руският ѝ пазар се е свил с 5% през първото тримесечие заради рестикциите за бутилиране и проблемите, свързани с международните санкции срещу страната.

AB InBev твърди, че във връзка със Световното първенство планира промоции на Budweiser в Аржентина и Нигерия, къдетое започнала да продава марката през март.

Книжата на AB InBev загубиха близо една четвърт от стойността си откакто компанията придоби SABMiller през 2016 г. в рамките на най-голямата сделка в историята на индустрията.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 02:33 | 11.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още