IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Amazon залага на хартиени каталози на играчки

Компанията възприема все повече традиционни рекламни подходи

17:21 | 04.07.18 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	<em>Снимка: Pixabay</em></p>

Снимка: Pixabay

Amazon.com все повече и повече прилича на традиционен търговец на дребно.

Онлайн гигантът залага на конвенционални практики, като планира да публикува коледен каталог с играчки, твърдят източници на Bloomberg, запознати с въпроса.

По думите им хартиеният каталог ще бъде изпратен по пощата на милиони американски домакинства и ще се предлага в магазините на Whole Foods в цялата страна – веригата супермаркети, която Amazon придоби миналата година.

Ходът е част от усилията на Amazon да интегрира инструменти като тези на традиционните търговци на дребно в своя бизнес модел.

Тя дори е обмисляла възможността да придобие част от магазините на Toys “R” Us по-рано тази година, твърдят източници, запознати със случая.

Всичко това се случва след придобиването на Whole Foods, с което гигантът направи огромен скок в бизнеса с физически магазини. След сделката за 13,7 млрд. долара Amazon интегрира веригата в своя огромен бизнес, включително като рекламира своите гласови асистенти и други услуги в магазините.

Говорител на Amazon е отказала да коментира темата.


 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 10:21 | 14.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още