Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Macy's отчете силно тримесечие и повиши прогнозата си за годината

Сравнимите продажби през първото тримесечие нараснаха с 4,2%, като надминаха прогнозите на Wall Street

Macy's отчете силно тримесечие и повиши прогнозата си за годината

Снимка: Архив Ройтерс

Macy's повиши прогнозата си за печалбата за цялата година и отчете по-добри от очакваното тримесечни сравними продажби, подкрепени от високите разходи за туризъм, новата програма за лоялност и по-големия асортимент от продукти, предлагани в магазините, съобщи Ройтерс.

Веригата универсални магазини на САЩ отчете по-високи от очакваното сравними продажби, тласкайки нагоре цената на акциите с 10% до близо 33 долара по обяд.

„Намаляването на данъците и бонусите бяха неочаквани за потребителите, които реагираха, като увеличиха разходите“, коментира Нийл Сондърс, управляващ директор на GlobalData Retail, според когото тази тенденция е валидна за повечето търговци на дребно.

Подобно на конкурентите си резултатите на веригата универсални магазини, базирана в Синсинати, Охайо, бяха колебливи през последните няколко години, докато се опитваше да се приспособи към силно конкурентния пазар на дребно, където купувачите купуват все повече стоки онлайн.

Macy's е затворила повече от 100 магазина от 2015 г. насам и е съкратила хиляди работни места заради понижен интерес от страна на клиентите.

Още по темата

Компанията също така заяви, че се отказва от съвместното предприятие с Fung Retailing в Китай, но ще остане активна на платформата за електронна търговия на Alibaba - TMall, както и в социалните мрежи.

Macy's промени и своята програма за лоялност, като предложи безплатна доставка и отстъпки за клиентите с най-големи разходи.

Всичко това изглежда се отплаща, като привлича повече купувачи онлайн и в магазините и увеличава продажбите като цяло.

Сравнимите продажби през първото тримесечие са нараснали с 4,2%, задминавайки прогнозите на Wall Street за ръст от 1,4% благодарение на силни продажби в Bloomingdale’s, Bluemercury и собствените магазини Macy‘s. Това е второто поредно тримесечие на ръст на сравнимите продажби.

Компанията очаква коригирана печалба от 3,75 до 3,95 долара на акция за годината в сравнение с предварителна прогноза за 3,55 до 3,75 долара.

Веригата също така прогнозира, че целогодишните сравними продажби в притежаваните от нея лицензирани магазини ще се покачат с между 1% и 2%. Анализаторите очакваха среден ръст от 0,3%, посочва Thomson Reuters.

По статията работиха: Веселина Василева, редактор Виктория Тошкова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Новини
Творба на Банкси за борбата със замърсяването беше продадена за над 100 000 лири