Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Продуцентът на BTS направи най-големия дебют за Kospi от три години

Акциите на Big Hit отвориха сесията на ниво от 270 000 корейски вона (235 долара) – двойно на цената на първичното публично предлагане от 135 000 вона

Продуцентът на BTS направи най-големия дебют за Kospi от три години

Снимка: SeongJoon Cho/Bloomberg

Цената на Big Hit Entertainment почти се удвои след първичното публично предлагане на компанията, съобщава Bloomberg TV Bulgaria.

Big Hit е мениджърската агенция зад превърналата се в сензация 7-членна корейска поп група BTS.

Дебютът на компанията е най-големият от три години насам за южнокорейския индекс Kospi и ще направи членовете на своя най-ценен актив – BTS, мултимилионери.

Още по темата

Успехът на компанията идва въпреки новините, че членовете на известната група скоро ще трябва да постъпят на военна служба.

Акциите на Big Hit отвориха сесията на ниво от 270 000 корейски вона (235 долара) – двойно на цената на първичното публично предлагане от 135 000 вона (118 долара), което даде на компанията оценка от 8,38 милиарда долара.

Защо инвеститорите смятат, че BTS е добър залог?

BTS е генерирала 88-процентен дял от приходите на Big Hit през тази година, като според много инвеститори групата ще продължи да прави пари за компанията.

Въпреки ерата на дигиталния стрийминг продажбите на албумите на BTS са силни, а билетите за концертите им се разпродават за минути.

Също така те имат голям брой рекламни партньорства за различни продукти - от автомобили до козметика.

Наскоро групата отбеляза поредния си хит на международната сцена, който достигна водеща позиция в класацията US Billboard. Само 20 песни, чиито текстове не са основно на английски език, са попадали в топ 10 на Billboard за 60-годишната история на класацията. Три от тях са на BTS.

През август песента им Dynamite се превърна в първото видео, събрало над 100 милиона гледания за ден в YouTube.

Рисковете

Напоследък инвеститорите натрупаха големи печалби от скорошните листвания в Корея, особено от компании, които се възползваха от потока на средства по време на коронакризата, пише Bloomberg. Другите големи IPO-та в страната през тази година включват това на Kakao Games от миналия месец и на SK Biopharmaceuticals през юли. 

Въпреки че BTS е ключова за успеха на Big Hit, тя е и сред основните рискове за компанията. Възрастта на нейните членове предизвиква нарастващи опасения, тъй като в Корея мъжете между 18 и 28 години трябва да постъпят на военна служба. В момента има проектозакон, според който артистите, които имат „голям принос” към културата, могат да отложат записването си в армията до 30-годишна възраст. Това би предоставило известно време на членовете на групата.

Друг риск е, че 30-процентен дял от институционалните инвеститори, купили акции по време на IPO-то, могат да ги продадат след месец. За Biopharmaceuticals този период беше три месеца, като доведе до 10-процентен спад в цената на книжата ѝ.

По статията работиха: Екип на Bloomberg TV Bulgaria , редактор Елена Илиева

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Новини
Tiffany и LVMH преговарят за промяна в цената на сделката си