Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Richemont пуска по-евтина марка в опит да привлече младото поколение

Швейцарският производител на часовници се бори с конкуренцията на новите технологии сред тази възрастова група

Richemont пуска по-евтина марка в опит да привлече младото поколение

Снимка: Архив Ройтерс

Компанията за луксозни стоки Richemont пусна нова марка за часовници Baume, предлагаща модерни часовници за стотици, вместо за хиляди долари, в опит да привлече младите хора, съобщи Ройтерс.

Швейцарският производител на часовници отчете подобрение на продажбите след продължителен спад, но все още се опитва да достигне до по-младите, които не носят никакъв часовник или използват технологии като Apple Watch.

Новата марка Baume ще бъде продавана само онлайн на цени, започващи от 560 долара - ясна индикация, че е линията е насочена към по-млади клиенти. Също така компанията ще се опита да привлече вниманието към своята еко съвест, отказвайки се от всякакви животински или ценни материали и наблягайки само върху хартия и картон за опаковане.

Още по темата

Бизнесът за часовници на Richemont включва висококачествени марки като IWC и Jaeger-LeCoultre, които струват хиляди или дори десетки хиляди долари и все още се продават предимно в традиционните магазини.

Луксозните марки часовници обаче биват спъвани от новите технологии и все по-усилено търсят начини да събудят понижения интерес на младото поколение към традиционните часовници.

Марката Baume предлага унисекс часовници в минималистичен дизайн с каишки, направени от рециклирани материали. Има и серия с възможност за персонализиране, при която потребителите могат да избират между над 2 000 варианта онлайн.

Очаква се в петък производителят на часовници да публикува своите годишни финансови резултати.

По статията работиха: Веселина Василева, редактор Виктория Тошкова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Новини
Творба на Банкси за борбата със замърсяването беше продадена за над 100 000 лири