Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Увеличените цени на продуктите донесоха по-високи приходи на Nestle

Двигателят на растежа в Nestlé обаче отново е марката кафе Nespresso, към която и спадат продукти на Starbucks

Увеличените цени на продуктите донесоха по-високи приходи на Nestle

Снимка: Hollie Adams/Bloomberg

Швейцарският концерн от хранително-вкусовата промишленост Nestle продължава курса си на ръст – през първите девет месеца на годината компанията e спечелила около 63,3 млрд. швейцарски франка (почти 59 млрд. евро), обяви компанията в сряда. Това е ръст от 2,2 на сто на годишна база, пише германският Handelsblatt.

Органичният растеж се увеличава със 7,6%, като компанията приписва 1,6% от растежа на увеличението на цените на продуктите си. Изпълнителният директор на Nestlé Марк Шнайдер каза: „През третото тримесечие направихме отговорни корекции на цените, като същевременно продължихме силния си реален вътрешен растеж“.

Предвид силния растеж мениджърът повиши прогнозата за цялата година. Сега Nestlé се стреми към органичен ръст на продажбите от шест до седем процента вместо от пет до шест процента. Групата обаче подготвя своите акционери за малко по-слаби маржове на печалба от 17,5 процента. Това се дължи, наред с други неща, на забавеното приспособяване на цените към увеличените разходи за суровини, посочват от компанията.

Още по темата

Интеграцията на марките хранителни добавки на The Bountiful Company също ще струва пари. Nestlé придоби американската компания през март за около 5,7 милиарда швейцарски франка. Сделката бе приключена през август.

Растежът е особено силен в американския бизнес на Nestlé, където компанията успя да повиши най-много цените си. В най-силния си регион в света Nestlé е нараснал органично с 8,4%, от които 3,2% се дължат на увеличението на цените. В Европа и Азия обаче Nestlé повиши цените с по-малко от един процент.

Двигателят на растежа в Nestlé обаче отново е марката кафе Nespresso, която включва и продуктите на дребно на Starbucks. Органичният растеж тук е 11%. Марката за храни за домашни любимци Purina, както и вегетарианските и растителни продукти на марката Garden Gourmet също растат с двуцифрени стойности.

В подразделението на Nestlé Health Science, което главният изпълнителен директор Шнайдер възнамерява да разшири значително в бъдеще, придобиването на The Bountiful Company доведе до стабилно увеличение на продажбите с 28,5%. Без да се отчита това обаче подразделението е в застой.

 

По статията работиха: Бойчо Попов, редактор Виктория Тошкова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Новини
Спадът на технологичните акции изтри 15 млрд. долара от богатството на Илон Мъск