IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Huawei "Door to Door" – индивидуална грижа към всеки клиент

Следпродажбеното обслужване е също толкова важно за технологичната компания, колкото и самата продажба

11:33 | 28.06.18 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	<em>Източник: Huawei</em></p>

Източник: Huawei

Отношението към клиентите, след като вече са направили продажба, е също толкова важно, тъй като е един от най-ефективните методи за повторни продажби. Технологичната компания Huawei също е на това мнение и именно затова се фокусира върху своята услуга "Door to Door". Чрез нея Huawei показва, че индивидуалната грижа към всеки техен потребител е превърната в принцип.

Чрез услугата "Врата до врата" клиентът може да се обади на горещата линия на Huawei 080018818, напълно безплатно и поръча куриер, който да вземе продукта и след ремонт на устройството отново да му го върне, като всичко това е за сметка на компанията. На сайта на Huawei може да се провери за кои продукти важи тази услуга, като сред тях са флагманите от сериите смартфони Mate и P.

За най-новата P серия се предоставя изключителна гаранция на смартфоните за първите три месеца след покупката. Проучванията, изготвени от Huawei, показват, че това е адаптационният период, през който потребителят напълно свиква с новото си устройство и съответно е най-уязвимо. Затова P20 и P20 Pro идват с тримесечна Premium Service гранция, която включва счупване на задната част или дисплея. За да е валидна тя, потребителите трябват да си направят регистрация на сайта или през приложението HiCare. Това е застраховка от Huawei, не включва трети страни и е без допълнително заплащане.

За да се ползва приложението HiCare, потребителите трябва да се регистрират в рамките на месец от датата на покупка, а след това от него да търсят информация, например в категорията Често задавани въпроси, която да им помогне да решат проблема си, преди да се обърнат към сервиз.

Другата предлагана от производителя на смартфони и таблети услуга е VIP Service. Тя дава допълнително една година гаранция над законовата от две години за моделите, упоменати на сайта на компанията.

И в двете гаранцции се включва споменатата по-горе услуга "Врата до врата" ("Door to Door"). Ако собствениците на Huawei устройства имат въпроси, винаги могат да се обърнат към Центъра за обслужване на клиенти на компанията, от който могат да получат директна помощ или да се свържат със сервиза от името на потребителя.

Освен това Huawei разполога със собствен магазин и сервиз - Huawei Service Shop, в самия център на София, на ул. "Леге" 6, където не само могат да се разгледат и закупят най-новите модели и аксесоари към тях, но и да се отстраняват дефекти по устройствата. Струва си да се отбележи, че от всички проозводители на смартфон устройства Huawei предлага оригинални аксесоари на най-ниска цена.

Ако имате проблем с продукт на Huawei, можете да се обърнете към магазина, от който сте го закупили, или директно към Центъра за обслужване на клиенти на Huawei. Удобната му локация и допълнителни аксесоари и услуги, които предлага, често го правят предпочитан избор, особено за клиентите от София.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 07:11 | 14.09.22 г.
Специални проекти виж още
Още от Технологии виж още

Коментари

Финанси виж още